Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Den er ikke gul-grønn?? Hadde noe grønnaktig klumpete i truseinnlegget i stad, syns det var litt ekkelt og litt rart....Er ikke slimproppen mer blank? Litt uerfaren her...Hva er din erfaring? Jeg er i uke 39...
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Første svangerskap var det en gul stor "snørrklyse". Denne gangen var det bare blankt slim, med kanskje littegrann gule striper/flekker i.
b10na&lillegull Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Merka aldri no slimpropp jeg, eller jeg blødde litt samme dag som jeg fødte, sånn før riene tok seg skikkelig opp. mulig det var den
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Ja, dette oppleves jo så forskjellig :-) Noen andre??
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #6 Skrevet 23. september 2009 her var den GEDIGEN! og kom i to omganger. Første gang mer gjennomsiktig med grønnskjær i, geleklump som er ganske så fast i konsistensen! Andre gang var den mer blodig,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå