rachelmor Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 skal dere på 3d ul?? eller har dere vore på 3d?der blir alt vist eller? ... eg må si eg er litt fristet, men vi er fast bestemt på ikkje å vite kjønnet denen gangen eller gubben er mere en meg da.. hehe..
-68mamma Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Hypotetisk spørsmål for meg, for er ikke gravid enda..men jeg har lyst til å ikke vite det hvis jeg blir gravid igjen. Vi visste det med førstemann (så det på UL) og med andremann tok jeg fostervannsprøve og da får man jo definitivt svar (hvis man vil) men neste gang (hvis det blir en tredje gang) har jeg lyst til å la det bli en overraskelse :-) Mannen har veldig gjerne villet vite de to andre gangene - han synes det er mye lettere å relatere seg til barnet i magen når han vet litt mer om hvem det er som bor der inne :-) Hvis vi blir på vei igjen, så blir det jo fostervannsprøve igjen - men da skal han få åpne konvolutten og se og så gjemme den på et lurt sted frem til fødselen :-) Tror jeg da... hvis jeg klarer.. Tok 3D med andremann, da visst vi jo kjønnet fra fvp - men det var fantastisk likevel. Du kan fint ta 3D og be legen om å ikke ta 3D nedentil da - men det kan jo være dere får se det likevel.
*SvangerskapsTrollet* Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Jeg ville ikke vite kjønnet denne gangen så derfor ingen 3d ul heller... Nå ser ikke jeg helt poenget med 3d ul heller jeg da (litt sær det kanskje)
barney Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Vi vil heller ikke vite kjønnet, så derfor blir det ingen 3d ul på oss heller. Har hørt at man "garantert" vil se kjønnet, men ikke vet jeg?!
Allybeen ♂ ♂ ♀ Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 Jeg ville egentlig på 3D ul, men siden vi ikke vil vite kjønnet så valgte vi å ikke gjøre det. Anger egentlig ikke på det heller. Nå kommer jo snart babyen, så får se han eller hun skikkelig selv =)
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 Vi vet heller ikke kjønnet. Skal ikke på 3D. Føler at det blir som å åpne julegavene før juleaften, for så å pakke de inn igjen. Da blir jo hele spenningen borte på selve dagen. Men må nok si at det kanskje hadde vært enklere å vite kjønn. Lettere å forholde seg til hvem som er inne i magen.
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 23. september 2009 #7 Skrevet 23. september 2009 Nei, jeg skal ikke på 3d ul. MEN, jeg har vært på mange ultralyder siste månedene, og jeg har faktisk ikke klart å se kjønnet. ( Var i uke 19, 24, 26 og skal nå i uke 27). Så det er faktisk ikke sikkert at man får se noe helt tydelig, er litt usikker på hvordan det er med 3D Ul. Jeg er veldig spent på kjønnet, men skal ikke vite det. Vanskelig å holde seg fra å spørre, spesielt etter så mange UL. Men blir jo veldig veldig spennende å føde barnet, og så få DEN overraskelsen etterpå!
Snuppa! Skrevet 23. september 2009 #8 Skrevet 23. september 2009 Mamma så det selv på vanlig ul med begge guttene så tror ikke jeg hadde turt å dra på 3d ul hvis jeg ikke ville vite kjønnet. Er superspennende å ikke vite det, jeg visste ikke med første, men denne gangen vil jeg vite.
rachelmor Skrevet 23. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 23. september 2009 hmm. ja eg får vell holde meg i skinnet da... hehe men men takk for svar folkens..
Cupcake! Skrevet 23. september 2009 #10 Skrevet 23. september 2009 Heisann :-) Jeg var på 3d ul med min første. Jeg bare sa ifra før vi begynte at jeg ikke ville vite kjønnet. Gikk helt fint det! Fikk jo fine 3d bilder av ansiktet og filmsnutter :-) Men nå gikk jeg egentlig mest pga det medisinske og ikke bare pga fine bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå