MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 jeg har fått blank gugge i puppene... Er det i så fall ikke veldig tidlig når jeg er 17 uker i dag...? Våkner med ett belegg på de om morgenen... lukter gjør det oxo... ugh... Hva skal man eventuelt gjøre da... er det lurt å begynne med innlegg..?
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Hei! er nok melken som du produserer;-) Jeg har også det og er nå 16+0 i dag....du kan legge inn innlegg om du føler det er bedre å plager deg;-) Lykke til.
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 23. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2009 takk takk for svar.. føler faktisk at det er ekkelt... men får vel bare venne meg til det.. mmm, deilig blank melk...
Pirkeanonym Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 Hihi, jeg fikk panikk da jeg våknet av at singleten var våt av melk rundt nipplen. Plutselig ble det veldig virkelig at jeg skulle bli mor.
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 23. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2009 ja, det var veldig rart.. nå er de ikke leketøy lenger plutselig.. men mat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå