misscelia Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Deler hus med en venninne etter at vi begge flyttet fra mennene våre samme år, det har gått tre år og jeg prøver nå å finne et annet sted å bo siden jeg er gravid og det passer ikke å bo her med typen min nå som hennes nye har flyttet inn også, problemet er at de snoker i skapene våre når vi ikke er hjemme, så jeg kjøpte en sikkerhetslås til å putte inn i låsen,, idag har de gjennomgått de andre rommene våre, ser ser noen ting er fjernet og de har jammen satt lås på sin eiga dør, hva i helvete gjør vi nå, har mest lyst å skru hue av hele dama
DK+2 Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Høres ikke mye ut som en venninne akkurat..
Sharlis Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Hadde jeg vært deg, så hadde jeg konfrontert henne med dette.
Gjest Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 Folk tar sæ så jævli mye t rætte! Uhørt!
misscelia Skrevet 24. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2009 har konfrontert de med dette men de setter på seg ett slik uskjyldig tryne og trekker på skuldrene.. huseieren var her igår, og fortalt meg at han ikke har fått husleie av henne til tiden i over ett år nå, og han er drittlei hele dama, værste var at hun dro på høstferie til london med sønnen og typen i 14 dager,,, det er passe,, ferie, men ikke penger til husleie,, huseier sender utkastelse begjæring til namsmannen,, det er kjempefestlig, jeg har termin i midten av oktober, og bilen er på verksted=(, og nå må vi haste flytte pga henne, er til å grine av, men men, jeg har begynt å pakke alt smått og løst, som vi ikke bruker til daglig , og pynte gjenstander og slikt, og setter det i kjelleren til pappa så lenge, her skal det gå fort å flytte når vi først finner ett sted. og huset skal være rimelig tomt når hun kommer tilbake
Sharlis Skrevet 25. september 2009 #6 Skrevet 25. september 2009 Hadde jeg vært deg, mens de er på ferie, ødelegge hengelåsen de har..Og gå inn på rommet å se om de har noen av tingene dine. Å deretter sette på en ny lås, slik at de ikke kommer seg inn. Så da når de kommer hjem fra ferien sin, så kommer de seg ikke inn:):)Og da er jo dere utflyttet:)
ash Skrevet 6. oktober 2009 #7 Skrevet 6. oktober 2009 Hehehe.., Det der høres ut som meg.. jeg hadde sikkert gjort noe sånt no..; ) Men som sagt enig der... Betal med samme mynt.. Spørr de deg evnt trekker du bare på skuldra...: op
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå