Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Ja, jeg lurer faktisk! Skal man spise den rå, eller skal den kokes eller stekes?? Hilsen amatør i den grønne verden!
Frk Marge Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 rå! som guacamole, bare i terninger i salat eller halve med fx kaviar til nam eller sammen med skalldyr generellt. om du skal lage guacamole må den være myk, men i salater osv, kan den godt være litt fastere i fisken bon apetitt!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Det velger man selv. Det er vannvittig godt å spise den rå med en skje. Strø salt over først. Nam! Ellers kan man skjære den i skiver og steke den i panna med litt olivenolje. Kjempe godt på en sandwich med annet godt tilbehør. F.eks.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 sandwich med kylling, tomat, avokado og hvitløkspepper er himmelsk. Aller best om pålegget er "lunt". MMMMMMMMMMMMM
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 Takk damer Oppdaget plutselig at jeg hadde skrevet avokado feil, men dere skjønte jo hva jeg mente, hehe Gleder meg til å prøve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå