Gå til innhold

vært forlova siden 2006.... Hvordan..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal jeg få mannen med ned kirkegulvet ? noen ideer?

vi har det kjempe flott sammen! bra sex liv 2 flotte barn å et til på vei....

jeg har lyst til å gifte meg (helst i går da om det var mulig) men mannen ser ikke poenget? vel vel har sagt at når neste mann er ute, så bytter jeg etternavn uansett for jeg er lei av kommentarer som;" ååå er det dine barn skjønnte ikke det siden de ikke har ditt etternav "osv...

vi har vært i sammen i 8år neste sommer å jeg synes at det er på tide å få gifta oss.... hjelper heller ikke når alle vennene våre gifter seg i ett her.. 2 bryllup bare i forrige uke å ingen av de er i nærheten av våre 8år!

de fleste har vært sammen max 3 før di gifter seg.

så om noen har noen gode tips så tar jeg imot dem med stor takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes at man burde ha flere grunner for å gifte seg enn et ønske om å bytte etternavn og at "alle" andre gjør det

Skrevet

Skjønner godt at du ar lyst til å gifte deg jeg, og siden dere er forlovet så er jo det neste steg :o)

Vet at det var en fordel for foreldre å være gift før, men vet ikke om de reglene er forandret. Så sjekk ut det. Hvis det er fordeler med å være gift, så burde jo det sette fart på tingene:o)

Skrevet

vi har det kjempe flott sammen å han er mannen i mitt liv.. å har lyst til å tilbringe resten av livet sammen med han! syns ikke jeg trenger noen bedre grunn jeg...

Hi

Skrevet

Nei, du gjør ikke det :o) Men sjekk regler og slikt. Kan være en motivasjon kanskje:o)

Skrevet

takk for svar lilleleen.

er jo mange fordeler som med tanke på arv osv om uhellet skulle være ute... å har også litt skattemessig å si for oss... så ja er mange fordeler fremdeles med å være gift...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...