Gå til innhold

Ikke alltid bare, bare med svigermor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble så frustrert i helgen. Hadde besøk av svigerforeldre. Har ei datter på 5 år og ei på 2 måneder. Når hun minste begynte å gråte, så kommenterte svigermor hele tiden; nå må du løfte henne opp, nå må du gå rundt og vugge litt med henne så hun klarer å roe seg... Jeg følte at det ikke var riktig og tror det kun var en gang hun "sa riktig". Skjønner ikke helt alltid at hun ikke helt kan tro på intiusjonen min eller iallefall at jeg kan prøve å ordne opp selv. Det er jo jeg som er mamma og vet hva som er best for barna mine og som er oppe i dem hele døgnet.

Videre Kom der luft i magen, sa hun med en gang nå må du gå å skifte bleie. Saken er den at jeg kjenner veldig godt forskjell på når det er luft og når det faktisk er bæsj. Noe hun tydeligvsi ikke forstod.

Når mannen min holdt henne og også når jeg holdt henne, klaget hun over at hodet ligger altfor langt bakover. Du må holde hodet bedre osv, osv. Både jeg og mannen min hadde kontroll over det og det har vi hatt hele veien... Gjorde det på samme måte med storesøster og hun har ikke tatt noe skadet av det. (Hodet har alldri ligget langt bakover etter min mening, og det er det heller ingen andre som har kommentert.)

Hele veien har hun også vært helt ekstrem på å si i fra etter amming at nå må du ta henne opp så hun får rapt med en gang ammingen var ferdig. Jeg får omtrendt ikke lov tli å legge inn ammeinnlegget og feste amme-bhen før hun må opp....

Ellers er svigermor veldig snill og jeg skal ikke klage på henne på noen andre ting. Men i helgen følte jeg at hun tok helt styringen og kommenterte alt ved babyen!!

Off... godt å få ut... Noen andre som også har det slik...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får bare forsøke å le litt av henne neste gang å si noe sånt som; "synes vi klarer oss fint jeg"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...