sitrus76 Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Han er ikke så glad i å leke med lego, puslespill og slikt "dill", er aktiv og elsker å være ute. Aner ikke hva jeg skal kjøpe! Sånn ca 400 kr....Tips mottas med STOR takk:)
Gjest Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Sparkesykkel, rattkjelke, transformers (om han er interessert), fullt snekkerutstyr, liten snømåker (mine gutter elsker å måke snø på vinteren)....
sitrus76 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2009 Takker:) Transformers tror jeg faktisk han liker, skal undersøke det nærmere. Takk takk!!
dollylille Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Av egen erfaring kan jeg si at ja, transformers er veldig kult, men de er faktisk ganske avanserte å bygge sammen, så her har d endt med at de blir liggende i biter og aldri brukt. Gutten min liker lego og playmobil veldig godt, og ellers er jo "dessverre" pokemon og spesielt bakugan veldig populært blandt gutter på den alderen.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 Bacugan (skrives det slik) Turtles Star wars transformers "spionutstyr"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå