Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Kan dere fortelle hva som er vanskeligst/verst med å være alene?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Mangel på regelmessig sex - ellers er alt gull:)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Starten. Da var det verst. Og da er det snakk om den tiden det tar til du trives i eget selskap, og blir vant til det. Og til en kommer i orden. Dette varierer jo fra person til person. Jeg trives, også etter mange år som singel;)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 Manko på søvn manko på sex Manko på tid hvor jeg kan gjøre noe uten barna (men jeg har barna 100% da siden far ikke vil/kan)
Pysa Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 å være syk selv - uten å ha noen som kan hjelpe
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #7 Skrevet 22. september 2009 aldri få sovet ut sitte stuck hver kveld alene etter kl 7 aldri få vært med på noe stresset med å rekke alt innenfor bhg åpningstid-skole,lese,trene,handle. Ikke ha mulighet til å treffe noen,for det første kommer di ikke på døren,for det andre er det vanskelig når man alltid er alene og sef ikke vil involvere barnet med engang..
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #8 Skrevet 22. september 2009 at barnet er borte annehver helg,påske,jul og i sommerferier
Gjest Skrevet 22. september 2009 #9 Skrevet 22. september 2009 at barnet er borte annehver helg,påske,jul og i sommerferier (hihi, måtte berre kopiere). At eg må legge meg "åleine" uten å ha ein mann å kose på.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #10 Skrevet 22. september 2009 Jeg må slenge meg på den jeg også, at barnet er borte annenhver helg+ jul, sommer osv. Jeg har jo full forståelse for at pappaen skal ha henne, men alikevel skulle jeg ønske at hun slapp å måtte reise bort så mye. For min del hadde det vært nok med barnevakt en helg i ny og ne, kanskje hver 3. eller 4 mnd. Jeg har kjæreste så de behovene blir dekket. Er bare det at jeg syns det er trist å levere fra meg vesla annenhver helg. Men sånn er situasjonen, må bare gjøre det beste ut av det.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #11 Skrevet 22. september 2009 Synes det vanskligste med å være alenemor er å få kommentarer som " Hvordan klarer du deg? stakkars du må jo ha det helt fryktelg å være alene om barn" osv.. For jeg synes nettopp det er kjempestas å være alenemor :-D
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. september 2009 #12 Skrevet 22. september 2009 jeg er lei av å alltid måtte være sterk.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #13 Skrevet 22. september 2009 Mangel på søvn og det å gå rundt med konstant dårlig samvittighet for alt mulig. "Heldigvis" har ikke barnefar de annenhver helg,jul,ferie o.l. Så jeg kooser meg masse med de. Elsker å være alene med ungene mine jeg! Ikke så følt som mange skal ha det til asså..... Det blir hva du gjør ut av det selv!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #14 Skrevet 22. september 2009 Har barnet mitt alle helligdager, pappan er heller sammen med oss. Men er kjedelig når barnet er borte annenhver helg, føler jeg får for lite tid sammen med han. Har dårlig samvittighet for at jeg ikke klarte å gi barnet mitt den oppveksten jeg hadde ønsket, altså en mamma og pappa som elsker hverandre og bor sammen. I begynnelsen var det veldig tungt å legge seg alene hver kveld og ikke ha noen å dele små hverdagsting med (spise middag, se film, handle, gå på kafe) men dette blir man vant til. Men nå angrer ikke på valget om å bli alene, er mye lykkeligere nå enn før.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #16 Skrevet 22. september 2009 det verste er at mine barn ikke får den samme gode og trygge oppveksten jeg fikk.......jeg gjør mitt beste og alt jeg gjør, gjør jeg for mine barn, men jeg er bare 1....det er vel grunn for at man "skal" være 2... kan ikke gjøre annet enn å gjøre sitt beste...
Den heldige eier av ett barn Skrevet 22. september 2009 #17 Skrevet 22. september 2009 At vaskemaskinen aldri er full når jeg vasker klær
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #18 Skrevet 22. september 2009 jeg har vært alene under hele svangerskapet, men er ikke blitt mamma ennå. til nå er det verste å ikke ha noen som gir meg masasje når jeg har vondt i ryggen eller beina. av og til går jeg rundt og "tigger" om masasje.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #19 Skrevet 22. september 2009 22:27 Gjelder ikke bare for alenemødre.. Jeg får aldri massasje selv om jeg er stiv og støøøl og tigger mannen om massasje! Sier han får vondt i fingrene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå