Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 16uker i dag,endelig i den 4mnd og nå kjenner jeg en del lliv å,det er deilig og nå er det bare 14dager til ul. Og formen er bra nå og endelig energien tilbake.Hvordan har dere det da?
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Awww så moro :) jeg er 16+3 uke idag ^^ kjenner en del liv, spesielt på kvelden og på natten.. men er småkvalm enda, og mye trett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå