Bare blåbær Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Har nå kjøpt meg et korthåret lammeskinn fra Kid. Ble litt skeptisk siden det var hvitt, men sto ingenting om at det var blitt utsatt for kjemikalier av noe slag.. Sto at det var ekte lammeskinn. De selges jo som soveskinn til barn, og da kan de jo ikke være utsatt for kjemikalier??? Spurte de på butikken, og de trodde ikke det. Personlig så synes jeg hvite lammeskinn er penest, så sånn passer det bra. Flere som har lammeskinn fra kid? Og er dere fornøyd med det?
Bare blåbær Skrevet 23. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 23. september 2009 Ingen som har kjøpt lammeskinn fra kid???
Snuppa! Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Til baby har jeg hørt man bør kjøpe lammeskinn der de selger ting til barn. Jeg fikk tak i ett hvitt som var kjempefint når jeg fikk lillesnupp. Det var det jeg kune hjelpe meg, vet ikke hvorfor man ikke bør kjøpe på kid osv heller.
DK+2 Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 Jeg kjøpte hvitt lammeskinn på KID til nr.1 til førstemann, kommer til å bruke det til nr.2 og. Tror det hadde vært merket med noe om det skulle være "farlig", har ikke merket noe på mitt, er veldig fornøyd med det.
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 Jeg er førstegangs, og har også kjøpt fra KID. Var så heldig at det var på halv pris når jeg skulle kjøpe det, uten at jeg visste det. En gledelig overraskelse da jeg kom til kassa. Er også fornøyd hittil, og gleder meg til å ta det i bruk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå