Gå til innhold

Hvor mye sover deres babyer som er ca 8 uker gamle.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min baby sover ca 18-20 timer i døgnet.

Er dette veldig mye? Er jo ikke fantastisk mye stimulering det blir tid til da...

Forresten, så spiser han i ca 10 min, når han først er våken... Ikke noe særlig lenger enn det, men legger fint på seg. Er det vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt vanlig. Mine sover ikke så mye, men de andre på barselgruppa gjør det. De trenger jo ikke stimulering i den forstand. Det er nok med stimuli under stell og amming. Mine er grinete og gretne, men det er fordi de sover lite sammenhengende og er plaget med magevondt.

Skrevet

Huff, håper barna dine snart sover bedre da! Både for deg og deres skyld ;-D

Takk for svar

Skrevet

Min er en del våken. Hun har også hatt kolikk, er bedre nå, men mye våken allikevel...

Skrevet

Min på 8 uker sover alt fra 14-18 timer i døgnet, tenker jeg. Noen ganger mindre, hvis hun har veldig vondt i magen sin.

Skrevet

Det går nok bedre snart. Mine gutter har alle hatt det samme problemet frem mot 3-4 mnd, og etter det har de sovet godt om rutiner ble holdt:) De er veldig våkne og nygjerrige for alderen, og den ene kommer seg fra rygg til mage en gang i blandt. Men jeg tror en sovebaby er tingen:)

Skrevet

Min blir 6 uker om 2 dager og sover like mye, så håper det er vanlig :-) Vesla spiser også fort, men har det med å sovne på slutten, så da kan hun kosespisei søvne en stund. Er hun helt våken spiser hun ferdig på 5-10 minutter.

Skrevet

Det var godt å høre at det er andre som også spiser så fort!

Jeg kunne liksom ikke forstå at han bare spiser 5-10 min, for swå å sove i 2-3 timer før han trenger mat igjen:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...