Caity<3 Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Min baby sover ca 18-20 timer i døgnet. Er dette veldig mye? Er jo ikke fantastisk mye stimulering det blir tid til da... Forresten, så spiser han i ca 10 min, når han først er våken... Ikke noe særlig lenger enn det, men legger fint på seg. Er det vanlig?
erteposen + 4 Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Det er helt vanlig. Mine sover ikke så mye, men de andre på barselgruppa gjør det. De trenger jo ikke stimulering i den forstand. Det er nok med stimuli under stell og amming. Mine er grinete og gretne, men det er fordi de sover lite sammenhengende og er plaget med magevondt.
Caity<3 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2009 Huff, håper barna dine snart sover bedre da! Både for deg og deres skyld ;-D Takk for svar
meg & to små vampyrer Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Min er en del våken. Hun har også hatt kolikk, er bedre nå, men mye våken allikevel...
Neijasså... Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 Min på 8 uker sover alt fra 14-18 timer i døgnet, tenker jeg. Noen ganger mindre, hvis hun har veldig vondt i magen sin.
erteposen + 4 Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 Det går nok bedre snart. Mine gutter har alle hatt det samme problemet frem mot 3-4 mnd, og etter det har de sovet godt om rutiner ble holdt:) De er veldig våkne og nygjerrige for alderen, og den ene kommer seg fra rygg til mage en gang i blandt. Men jeg tror en sovebaby er tingen:)
Gjest Skrevet 22. september 2009 #7 Skrevet 22. september 2009 Min blir 6 uker om 2 dager og sover like mye, så håper det er vanlig :-) Vesla spiser også fort, men har det med å sovne på slutten, så da kan hun kosespisei søvne en stund. Er hun helt våken spiser hun ferdig på 5-10 minutter.
Caity<3 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 22. september 2009 Det var godt å høre at det er andre som også spiser så fort! Jeg kunne liksom ikke forstå at han bare spiser 5-10 min, for swå å sove i 2-3 timer før han trenger mat igjen:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå