Caity<3 Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Mulig jeg har 10 tommeltotter, men jeg klarer ikke for alt i verden og legge sammen simo med vendbart understell (kombi) Noen som har tips. Skal ut å fly på torsdag. Dette er forresten med Norwegian, og jeg må ha med vognen for gutten min er 8 uker, og kan ikke bruke trille. Noen som har erfaring? Med Norwegian sin behandling av vogner på innenlands flyvninger?
Gjest Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 nei.. de er da absolutt ikke vanskelige å legge sammen! =) Du må ha understellet vendt mot det, riktige veien.. at du står bak vogna liksom.. så drar du i de to svarte små dingsene på hver side.. samtidig som du vipper opp den sikkerhets greia.. ..hm.. skjønte du? har ikke simo vogn lenger.. men det er noe i den durem.. ikke vanskelig
blomstre Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Tja, klarer jeg å forklare dette da... Sånn gjør jeg: - vipper det justerbare håndtaket helt ned - trekker opp nederste ledd på sidene til jeg hører klikk på begge sider - trykke ned sikkerhetsmekanismen nede på den ene siden (spenner gjerne bare på den med foten) - smakk - vogna faller sammen.... På Norwegian får du en gratis vognpose, Simoen går akkurat inni denne dersom du har vært flink til å bøye det justerbare håndtaket helt ned.... Ikke sette på bremsene på vogna slik at du bare triller den inn i posen. Har flydd Norwegian en 3-4 ganger nå tror jeg og det har gått fint med vogna. God tur!
Caity<3 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2009 Tusen takk for svar og tips! Skal prøve igejn;-D Med mine 10 tommeltotter...om ikke er det kanskje noen hendige kvinner/menn på flyplassen som han hjelpe meg :-D thihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå