Gå til innhold

Pokker så vanskelig å legge sammen Simo!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig jeg har 10 tommeltotter, men jeg klarer ikke for alt i verden og legge sammen simo med vendbart understell (kombi) Noen som har tips.

Skal ut å fly på torsdag.

Dette er forresten med Norwegian, og jeg må ha med vognen for gutten min er 8 uker, og kan ikke bruke trille. Noen som har erfaring? Med Norwegian sin behandling av vogner på innenlands flyvninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei.. de er da absolutt ikke vanskelige å legge sammen! =) Du må ha understellet vendt mot det, riktige veien.. at du står bak vogna liksom..

så drar du i de to svarte små dingsene på hver side.. samtidig som du vipper opp den sikkerhets greia.. ..hm.. skjønte du? har ikke simo vogn lenger.. men det er noe i den durem.. ikke vanskelig ;)

Skrevet

Tja, klarer jeg å forklare dette da... Sånn gjør jeg:

- vipper det justerbare håndtaket helt ned

- trekker opp nederste ledd på sidene til jeg hører klikk på begge sider

- trykke ned sikkerhetsmekanismen nede på den ene siden (spenner gjerne bare på den med foten)

- smakk - vogna faller sammen....

På Norwegian får du en gratis vognpose, Simoen går akkurat inni denne dersom du har vært flink til å bøye det justerbare håndtaket helt ned.... Ikke sette på bremsene på vogna slik at du bare triller den inn i posen.

Har flydd Norwegian en 3-4 ganger nå tror jeg og det har gått fint med vogna.

God tur!

Skrevet

Tusen takk for svar og tips!

Skal prøve igejn;-D

Med mine 10 tommeltotter...om ikke er det kanskje noen hendige kvinner/menn på flyplassen som han hjelpe meg :-D thihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...