Gjest Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Har vært sykemeldt i snart 6 mnd og skal snart på oppfølgingsmøte med NAV og arb. giver. Idag har jeg bare fått halvparten av pengene jeg pleier motta. Hjelp! Hva betyr dette? Stopper de utbetalingen pga dette møtet eller hva? Må jo få sykepenger for hele sept fordet vel? Skjønner ikke noe av dette nav opplegget altså.. Får ringe de i morgen..
pandabjørn Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Jeg går ikke på sykepenger nå men har gjort det 1år før og jeg har aldri vært på noe oppfølgingsmøte å heldigvis for det du burde ringe de i morgen å høre med de hvorfor du ikke har fått mere i sykepenger....
hellohello:-o Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Jeg har også bare fått halvparten i dag. Hadde en sykemld som gikk ut for noen dager siden, men leverte ny så da pleier jeg å få full, men ikke denne mnd gett... Vet ikke hvorfor..
Gjest Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 mmm det var rart! godt det er flere da : ) får vel ringe og etterlyse resten... blir litt knapt med halvparten av hva man er vant til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå