Bellen^2 Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Og her er det nok en lillebror på vei:) Vi skal tilbake til en ny UL om 14 dager for hun estimerte at jeg var 16/17 uker på vei, ikke 18+4 som jeg er etter mensterminen. Jeg regnet med å bli satt noe tilbake, men ikke så mye, så jeg er glad for en ekstra oppfølging. Ellers var alt i orden og småtten lå og drakk fostervann mens vi kikket på han:)
Endelig ny spire i magen Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 En liten gutt til ja..... her i denne gruppen er det visst en trend å få samme kjønn hehe. Vi får håpe at din mens termin stemmer.Alltid kjedelig å bli satt tilbake c",) Men moro med en ekstra ultralyd da. Så morsomt at han lå å drakk fostervann... Klem
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Gratulerer så masse med en lillebror til Sebastian :-) Er virkelig en trend i å få to av samme kjønn i gjengen vår ja hehe Må si det er vanvittig praktisk og så tror jeg de får kjempestor glede av hverandre :-) Gratulerer så masse igjen!! Stor klem
Tussi og Maja Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Så moro! Og ikke minst gøy å se at alt ser bra ut, selv om du ble satt tilbake litt ift termin. Blir nok stor stas med en lillebror i huset :-) Gratulerer igjen! Tror faktisk at alle jeg kjenner som har fått nr to de siste par årene har fått samme kjønn som førstemann (med et unntak). Merkelig at det er slike "trender".
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 Hurra for lillebror! Skikkelig moro å vite hva som ligger og lurer i magen, pluss at alt er i orden såklart. Enig med de andre, merkelig at vi skal få to av samme alle mann (nesten alle mann). Greit at noen tar ansvar og beriker vår noe jentedominerte gruppe med flere gutter :-)
Rødtopp75 og to små Skrevet 24. september 2009 #6 Skrevet 24. september 2009 Gratulerer såå mye med en lillebror i magen. Kan tenke meg at Sebastian blir en stolt og flink storebror . Ja, vi er ikke mange som har klart bragden å få en av hvert kjønn her i gruppa vår
Millapril Skrevet 28. september 2009 #7 Skrevet 28. september 2009 Så moro! Gratulerer så mye! Dette blir jo supert, og ikke minst praktisk! Tenker meg at Sebastian blir en super storebror og kan lære bort noen støvsugertriks til ny lillebror!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå