TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Jeg drømte at jeg fikk en baby på 4600 gram og stor som en 1 åring.. Fikk litt "angst" da... er glad jeg bare er i 16+3 uke
mamma06_endelig-liten-spire<3 Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Hehe mye rart man kan drømme. Jeg drømte at jeg fødte på et utested, og var ikke kommen så langt i svangerskapet at magen var begynt å vises... Men babyen var likevel fullt ferdig utviklet
Gjest Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 hehe jeg drømte at jeg hadde en sko som var laget av kjøttdeig ,er det mulig ...
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 22. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2009 Verste var at den babyen snakket som en 1-2 åring og krabbet når den kom ut og hadde tenner...
Emma27 Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 he he, jeg har drømt at ungen kom ut en tur av magen fordi legene måtte ordne noe med den, så puttet de henne inn i magen igjen når de var ferdige. Det har jeg drømt to ganger. Har også drømt at føtter og hender og til og med hodet viste seg utenpå mageskinnet. Det var bare for et par dager siden. Har termin om en uke, så jeg er nok ganske klar for å møte henne nå ja :-)
Sistah*G07*J09* Skrevet 23. september 2009 #6 Skrevet 23. september 2009 er i uke 33 og i natt drømte jeg at det kom en arm ut imellom beina mine. Strakte ut hånden, mens jeg hørte en hul stemme fra inni magen, som sa: tenkte bare jeg skulle hilse ordentlig på deg før jeg kom helt ut Har også hatt drømmer der jeg har sett både hender, føtter og ansiktet/hodet til barnet igjennom mageskinnet. Har liksom vært nesten gjennomsiktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå