Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Da har sambo og jeg vært på ultralyd og hilst på den lille babyen i magen min Alt ser ut til å være fint og flott med den lille, og sannsynligvis er det en liten gutt jeg har i magen min Til stor glede for sambo som ønsket seg en liten fotballspiller..hehe.. Nå føler jeg at vi endelig kan begynne å handle inn utstyr, litt klær og begynne å tenke på hvilket navn vi skal velge Ble satt tre dager tilbake, så ny termin er 26.februar..istedetfor 23.februar.. Det var jo ikke så ille
monkri mamma til 4 Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 så spennende da. skal selv på ordinær ul neste fredag. du kan nok slappe av nå ja. Gratulerer så mye og kos deg videre.
MissMe*med*lillegutt Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Gratulerer så mye med en flott UL i dag ! Og ikke minst, med lille prinsen <3 Herlig
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 22. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2009 Tusen takk jenter Nå er vi enda mer lykkelige her hjemme!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå