Grigri m/3 gutter Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Er de gode å ha på når de krabber? De detter ikke av? Jeg skal til å bestille et par, men lurer jo litt på hva andre har erfaring med. Jeg skal ha sånne med strikk rundt ankelen, ikke høye "sko".
lille sprelle Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 tøflene faller ikke av når de krabber. - har enda ikke opplevd at de faller av overhode. vi har sånne du beskriver og hun har hatt slike hele tiden. har prøvd en del annet, men de er absolutt det beste vi har kommet over.
Grigri m/3 gutter Skrevet 22. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2009 Takk, da bestiller jeg dem. Vi har så kalde flisgolv her at de må kles godt på når de skal ut på runder. Kan jeg spørre hva robeez koster i Norge? Jeg bor i Frankrike og skal bestille fra siden deres direkte, de er jo franske.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Vil bare si at de sitter kjempegodt på jenta vår, men gutten hadde litt høye vrister, og da ble de stramme etter hvert. Synes å huske at de kostet rundt 300 kr. Eller er jeg helt på bærtur, dere andre? Det er et par år siden :-)
*Rutletutt* Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 Nei, du er ikke på bærtur - de koster rundt 300,-;-) Har hatt Robeez til begge mine og har vært storfornøyd hele tiden. Faller ikke av når de krabber, nei. Begge mine har høye vrister,men her sitter de fint på likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå