Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Min er langt i fra økonomisk, og her er det jeg som må styre økonomien. Ganske stress til tider,når han som regel klarer å sløse vekk det han får å rutte med.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Nei her er det mannen som holder kontroll. Han er litt kontrollfreak når det kommer til penger. hehe Men han gjør en god jobb!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Ja her er vi begge økonomiske. Veldig trygt.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 Hos oss er jeg den som er alt for glad i å bruke penger. Samboeren min er kjempeøkonomisk. Han er har god arbeidsmoral, kjøper ikke unødvendig, og er flink å gjøre økonomiske valg.
Mille** Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 Jepp, han er faktisk økonomisjef, så det skulle bare mangle. ;o)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #7 Skrevet 22. september 2009 Skulle bare mangle, han er controller i en stor bedrift, og jeg driver eget firma som går med greit overskudd. Men jeg har ikke alltid hatt stålkontroll, og det ga noen dyrekjøpte lærepenger.. Så at mannen min er økonom har hjulpet oss ofte.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #8 Skrevet 22. september 2009 Ikke spesielt. Men absolutt ikke sånn at han overbruker. Vi har uansett ikke felles økonomi, så har forsåvidt ikke så mye med meg å gjøre hvordan han bruker pengene, og hva han bruker dem til..
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #9 Skrevet 22. september 2009 Er ikke alle som har styringen på sin private økonomi selv om de jobber med penger og er fornuftige..
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #10 Skrevet 22. september 2009 Nei, han er fulstendig håpløs. Roter bort pengene på tull, med en gang. Økonomien hans var et eneste rot da vi ble sammen. var jeg som måtte ta en aldri så liten "luksusfellen" Gå igjennom alt, ringe til inkassoselskaper osv. gå i banken og samle alle smålån. Måtte ta over helt. All lønnen hans gikk på min konto samme dag som han fikk den, så var det opp til meg å betale regninger, passe på å ha nok til mat osv. Nå setter han over et fast beløp på kontoen min som skal dekke alle faste utgifter, mat, ting til ungene osv. Det resterende han har på konto (som forrøvrig er rundt 10 000) forsvinner i løpet av noen dager. Han har lyst til at jeg skal ta alle pengene, og så gi ham fordele pengene utover og gi ham "lommepenger" Men jeg orker ikke. Orker ikke å være mammaen hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå