Gå til innhold

Når svigermor dør...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermoren min døde for en stund siden, og etter er jeg blitt totalt tilsidesatt av svigerfamilien. Jeg har tilbydd å hjelpe til med noe, men fikk beskjed av svigermors foreldre og min svigerinne om å holde meg borte, for jeg hadde ikke noe med det. Jeg fikk kjeft av mannen min når jeg spurte om jeg skulle hjelpe. Naboer og venner stiller opp hele tiden, så jeg kan ikke forstå hva som er galt. Nå var jeg nettopp på besøk hos svigermors foreldre bare for å se hvordan de hadde det, men fikk ikke komme inn engang. Hvordan ville dere reagert? Bare la dem være alene eller fortsette å vise interesse? Jeg har hatt et godt forhold til alle sammen før. Det er bare gått en måned, så jeg må vel gi dem litt tid, men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ?

Du må jo ha gjort noe galt? Har du snakket med mannen din om hvorfor du bør holde deg borte?

Skrevet

hm, det hørtes litt spesielt ut. Jeg hadde blitt såra og sikkert litt sint, men tror jeg ville ha latt dem være alene til de gav uttrykk for at de vil noe annet.

Skrevet

Så utrolig merkelig? Hadde du og svigermor et bra forhold?

Jeg hadde blitt sur og lei meg om jeg ikke fikk hjulpet til, eller blitt holdt utenfor i en sorgprosses av resten av familien.. :s

Skrevet

Nja, i følge mannen min har jeg ikke gjort noe galt, men jeg er ikke en del av familien. Det rimer ikke med at naboer og venner stiller opp. Han tok meg forresten med på alt til å begynne med, men så fikk han visst beskjed av besteforeldrene at det ikke passer seg... Vi har vært gift i fire år, og svigermor var som en mor nummer to for meg. Føler meg faktisk ganske dum når jeg ikke stiller opp, men jeg har iallefall prøvd.

Skrevet

jeg må innrømme at jeg hadde nok blitt litt sur, det samme kommer nok til å skje hvis min kjære svigermor skulle falle fra...

men jeg hadde nok latt være å innvolvere meg mere. hadde noen kommentert hvorfor jeg ikke stiller opp, så hadde jeg bare sagt det som det var: at det ikke var ønsket, og at jeg var blitt avvist så mange ganger.

Skrevet

Jeg hadde blitt sint og skuffet. Så lenge du å mannen din har gifte og du hadde et godt forhold til svigermor så skjønner jeg ikke hva problemet dems er.

Skrevet

det vitner jo bare om at selv om svigermoren aksepterte henne som familiemedlem, så gjorde egentlig ikke resten av familien det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...