Gå til innhold

Bendysmeli (pddf)


muffinskakebaker

Anbefalte innlegg

Jeg har en fantastisk gutt på 3 1/2 år med bendysmeli. Mangler lårben (kun en 2 cm stump) og hofte. Han fungerer kjempebra og går i barnehagen. Han er faktisk en av de mest aktive på sin gruppe *stolt*!

 

Men jeg ønsker så sårt å komme i kontakt med noen som har barn med samme funksjonshemning. Eller komme i kontakt med noen som har det. Er så mye spørsmål og ting man kanskje ønsker å dele med noen som forstår.....

 

Kjempeflott side det her. Her kan man jo lufte litt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei,

 

jeg har også en gutt med bendysmeli.han er 1 år og er født uten leggben.

 

send meg gjerne pm om du vil ha kontakt, jeg vil gjerne ha kontakt med flere som er i samme situasjon.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har også en gutt med bendysmeli, mindre alvorlig enn deres, men likevel... Har ikke vært i kontakt med andre foreldre som har barn med bendysmeli og ønsker gjerne det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper dere er informert om at det finnes en dysmeliforening!!?

www.dysmeli.no

De arrangerer årlige treff,og det kan være nyttig for både foreldre og barn å få møte andre i samme situasjon!

¨Har vært medlem i mange år,og har hatt stooor utbytte av sommersamlingen som arrangeres hvert år! Her leker barna med likesinnede og voksne får gå på kurs,høre foredrag,få tips ol.

Hiv dere på!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 år senere...
På 22.9.2009 den 13.39, muffinskakebaker skrev:

Jeg har en fantastisk gutt på 3 1/2 år med bendysmeli. Mangler lårben (kun en 2 cm stump) og hofte. Han fungerer kjempebra og går i barnehagen. Han er faktisk en av de mest aktive på sin gruppe *stolt*!

 

Men jeg ønsker så sårt å komme i kontakt med noen som har barn med samme funksjonshemning. Eller komme i kontakt med noen som har det. Er så mye spørsmål og ting man kanskje ønsker å dele med noen som forstår.....

 

Kjempeflott side det her. Her kan man jo lufte litt ut :)

Hel. Er du her ennå? Jeg har en gutt på 1 som måtte amputere den ene foten ved fødsel. Ønsker å høre andres erfaring om alt som omhandler protese, men på dysmeli sidene på facebook virker det som alle har barn med armdysmeli. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...