Gå til innhold

Roastbiff?? Kan jeg spise det?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man spise roastbiff?? Hva om jeg evt steker det mere i stekeovenen??

 

 

fikk så innmarri lyst på roastbiffwrap :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ikke i orginal tilstand i hvertfall. Dersom du steker det mer i ovnen blir det vel ikke den samme gode smaken vil jeg tro?

 

Huff skulle ønske vi kunne spise det, det er jo så godt :)

Skrevet

Søren også... hvorfor mister det smaken ved mere steking? Fikk jo så innmari lyst på :)

Skrevet

Det finnes en røkt roastbiff (delikatesse?) fra Gilde... Den burde kanskje være trygg?

Skrevet

Det er jo ikke sikkert den mister smaken dersom den stekes mer da. Jeg tenkte liksom på samme måte som biff... den smaker jo mye mer og er mer saftig når den er medium enn godt stekt liksom.. tenkte det var samme måte med roastbiff...

 

Jeg tror ikke jeg har sett denne varianten fra Gilde, men vil gjerne prøve den dersom den er trygg, men det skal jeg være helt sikker på først :)

Skrevet

Jeg trodde røkesmaken bare var kjemisk tilsatt nå for tiden, og ikke faktisk røkt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...