Topp 10. Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Kan man spise roastbiff?? Hva om jeg evt steker det mere i stekeovenen?? fikk så innmarri lyst på roastbiffwrap
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Nei ikke i orginal tilstand i hvertfall. Dersom du steker det mer i ovnen blir det vel ikke den samme gode smaken vil jeg tro? Huff skulle ønske vi kunne spise det, det er jo så godt
Topp 10. Skrevet 22. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2009 Søren også... hvorfor mister det smaken ved mere steking? Fikk jo så innmari lyst på
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Det finnes en røkt roastbiff (delikatesse?) fra Gilde... Den burde kanskje være trygg?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 Det er jo ikke sikkert den mister smaken dersom den stekes mer da. Jeg tenkte liksom på samme måte som biff... den smaker jo mye mer og er mer saftig når den er medium enn godt stekt liksom.. tenkte det var samme måte med roastbiff... Jeg tror ikke jeg har sett denne varianten fra Gilde, men vil gjerne prøve den dersom den er trygg, men det skal jeg være helt sikker på først
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 Jeg trodde røkesmaken bare var kjemisk tilsatt nå for tiden, og ikke faktisk røkt.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #7 Skrevet 22. september 2009 Da skal det vel hete "med røksmak" og ikke "røkt"? Pepperroastbiffen er i alle fall laget av røkt kjøtt: http://www.gilde.no/pepperroastbiff/category14317.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå