Gå til innhold

Uglemamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!!

Leeenge siden sist jeg så deg her inne. Tenkte bare å fortelle at jeg var på UL forrige uke. Dessverre fikk de ikke sett alt de skulle ettersom morkaka lå på fremre vegg, så derfor skal jeg tilbake nå på torsdag. Men, kjønnet så de :) Det ser ut til at Frøya får ønsket sitt om en lillebror oppfylt og vi er kjempeglade :D

Håper alt er bra med deg og lille Balder :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååh, hei vennen! Har tenkt masse på deg og du gjorde som jeg hadde tenkt å gjøre senere i dag :)

Her går alt bra... Prøver å fikse ferdig hus,men i dag er jeg tregere en tregest og bare sitter med pcen. Skal skjerpe meg nå i noen timer før mann og børn kommer hjem.

4 uker til termin sånn ca, det nærmer seg med stormskrit!! Altfor fort spør du meg!

Godt å høre at alt står bra til hos deg også...Og så gutt da! Gratulerer!!!! Vi skal få hendene fulle,vi som er så vandt med snille små lillemorer. Nå får vi sikkert en turbo hver ;P

Jeg må sette i gang med bilder og pø, men veldig kos å høre fra deg! Skal holde liv i denne tråden gett :)

Klemmings!

Skrevet

*Dytt dytt* igjen. Vil ikke miste kontakten med deg ;)

Håper alt står bra til...Her er det texas i magen hele tiden og han prøver å boxe seg ut alle mulige og umulige veier ;P

Har hatt en travel helg med besøk i hytt og gevær, men nå har roen senket seg og jeg begynner å bli klar for et nurk til... Det verste er at...og det er sikkert fordi at jeg har hodet fullt av baby nå,- men jeg er ikke sikker på om dette blir siste. Skal liksom gi bort jenteklær til venninner og sånn å...Men merker at jeg ikke vil. For teeenk om osv.....

Hmmm, får uansett vente til etter Balder har ankommet, så jeg virkelig ser at han er en Balder,ikke en eh Baldrine ;)

Alt vel hos deg? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...