Gå til innhold

Ingen modning en uke på overtid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en uke på overtid og var til kontroll i dag. Legen ville sjekke modning og strippe meg for å prøve og sette i gang. Men det var helt lukket og han kunne derfor ikke tøye. Noen som har opplevd det samme?

Om det ikke har begynt natulrig til fredag, skal de prøve å sette det i gang. Men det ser vel kanskje dår lig ut når det var helt lukket i dag? Har lenge vært plaget med kynnere og de siste dagene har mensmurrigene tatt seg opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei eg har heller ingen åpning, berre 1 cm ca meinte jordmor, hodet har helde ikkje festa seg. Dette er barn nr 3 og mine har aldri festa seg, og bere babyen høgt. Har gått akkurat 1 veke på overtid med mine to første. So dao håper eg atte de skjer om 2 dagar her og, for da er eg 1 veke på overtid her og:) Dette med lite modning treng ikkje å bety noko, fødselen kan skje når som helst fordi sa jordmor. Med min 2 fødsel gjekk eg i 14 dagar med 3 cm åpning, men gjekk da og på overtid. Var pyon for da trudde eg atte da skulle skje samme dag som eg fekk beskjeden.

Berre å vente seier eg til meg sjølv...so skjer det nok soon:)

Lykke til !!!

Skrevet

Det er min tredje også, men førstemann kom fem dager før termin og andremann ble tatt med hastekeisersnitt fire dager etter. Med han kom jeg aldri i fødsel. Så de to fødslene jeg har bak var svært ulike.

Håper virkelig det setter i gang snart, har liten lyst til å bli satt i gang.

Lykke til til deg også!

Skrevet

Hei:-)

Jeg har hørt om mange som ikke har vært modne i det hele tatt, men som har født kort tid etterpå...Så om du har litt åpning eller ikke, kan fødselen begynne absolutt når som helst:-)

Lykke til:-)

Skrevet

Hva med litt modningsakupunktur, om det er jordmor eller akupunktør i området hvor du bor som kan sette nåler for det?

Skrevet

Med forrige barn hadde jeg absolutt ingen åpning, heller ikke utflating. Livmorhalsen var 3 cm lang da jeg ble satt igang 12 dager etter termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...