Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Jeg befinner meg selv i en valgsituasjon mellom flere menn... og alle er supre. Har virkelig rota det til for meg selv. Bakgrunnen er at jeg levde i et dine, mine og våre barn-forhold med drøssevis av unger og en smågal eks av han jeg var sammen med. Vi elsket hverandre, men pga en del dårlige valg, samt ytre påvirkninger, så ble det til at vi flyttet fra hverandre. Da begynte en vill periode for min del, men isteden for å dumpe bort i masse idioter som jeg kunne rote rundt med, så traff jeg masse kjernekarer. Som jeg oppførte meg skikkelig dårlig mot, i det jeg drev utbredt parallelkjøring. Typisk, når man skal rase og være litt egoistisk etter å ha blitt såra, så dukker de bra karene opp.. Iallefall, jeg er egentlig ikke en dårlig person, derimot veldig empatisk. Dette var mer et resultat av opprør og rasing som tok av. Og nå sitter jeg her med opp til flere fyrer som er oppriktig glad i meg, og jeg i dem. Pluss at jeg har funnet ut at jeg egentlig aldri fikk gjort meg ferdig med eksen. Noen som har et eller annet fornuftig å si?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 det e rvel ikke så mye å si, kun du vet hva som er riktig og best for deg. hehe, jeg er en typisk liste person. så jeg hadde sittet meg godt til rette, og laget oversikt meg gode og dårlige egenskaper per mann, og veiet de opp mot hverandre etterpå. ikke for at den med de beste kvalitetene "vinner", men etter en slik prosess så kan det være mye som plutselig vriker klarere. jeg tror du da innerst inne etter å ha fått litt klarhet på ting, vil oppdage hvem er riktig for deg
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Syns du bør ta en "mannepause" og tenke over tingene, være litt for deg sjøl og finne ut hvem/hva du savner. Hjelper ofte med litt tid og avstand til slike dilemmaer. Kanskje vil d finne ut at flere av de nye flammene ikke er så bra likevel, sånn på sikt, eller at eksen helst bør være en eks. Trolig får du ihvertfall "snevret inn" utvalget litt hvis du stopper opp og tenker litt. Lykke til, og pass opp så du ikke møter enda flere kjernekarer hvis du tar en time-out, er det ikke rart, når du minst venter det, så dukker det opp en hel haug? ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 Ja, det er helt påfallende det siste du sier der... skulle tro skjebnen likte å leke med oss noen ganger. Ellers, takk for gode råd og fravær av fordømmelse begge to :-) HI
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 Gjør deg ferdig med eksen.Ta en mannepause som nevnt her. se hvem du savner mest,bare si at du trenger ett lite pusterom.bare du ikke savner alle like mye da hehe:-)
Gjest losen Skrevet 22. september 2009 #7 Skrevet 22. september 2009 Det er ikke sikkert at disse karene synes du er noe å samle på om de finner ut at du har dreved "ustrakt paralell kjøring". Kanskje har du ikke så stor valgfrihet som du tro? Jeg har en ultra kjekk mann, men hadde jeg drevet å "rota" med andre i begynnelsen på forholdet vårt hadde han nok ikke ville ha meg. Det er ingen god start.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #8 Skrevet 22. september 2009 Det kan være andre grunner til det man gjør enn at man er løsaktig eller kynisk. Å fortelle alt til dem alle, som jeg har gjort til eksen, er jo et råd. HI
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #9 Skrevet 22. september 2009 Jeg vil gjerne legge til ytterligere et aspekt til situasjonen. Hvor mye bør man tenke på barna i dette? Altså, stor stefamilie der man må sloss om oppmerksomheten, men også får mange å være glad i, kontra stefar uten barn som kan (og vil) følge dem opp på alle måter? Som mor, bør jeg tenke praktisk eller følge hjertet? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå