Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 For jeg leste det her inne,men ser det j oi mangen butikker nå? Har litt lyst på...
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 jo I mangen butiker skulle det være.......
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Ja, helt ut om du ikke er enkel og fra Grorud.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Mine skal i alle fall ikke ut uansett hva moten sier, for deiligere vintersko har jeg aldri hatt:)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 jeg bryr meg ikke litt om de er ut. jeg synes de er fine, varme, veldig behagelig og lett å ta på og av - og jeg skal med glede bruke d eigjen til vinteren! har ikke tenkt å kaste skoene fordi noen sier at, nei men herregud, de skoene er jo helt ut denne sesongen!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 UGG burde ha vært ute fra lenge før de ble "oppfunnet". Ser jo ut som om noen har prøvd på gjenbruk av en gammel saueskinnsjakke jo, bare kutta av ermene og tredd dem på beina liksom.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #7 Skrevet 22. september 2009 Kan virkelig ikke skjønne at de noen gang har vært in jeg da!! Det er jo tidenes styggeste sko, og ville aldri ha blitt sett offentlig med dem! Huff nei, da hjelper det ikke om de er aldri så gode og varme..!
-68mamma Skrevet 22. september 2009 #9 Skrevet 22. september 2009 Ugg er fortsatt ganske hot hos fjortiser da - der mange som går på videregående som bruker slike....sammen med pysjbukser....merkelig mote.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå