Gå til innhold

Hei:-) noen fra nes/ ullensaker?? som venter baby i november??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

He he, ser nå at du er nok den som svarte på det jeg lurte på om kongsvinger sykehus.... Ja kansje vi kommer på barselgruppe, vi flyttet hit i fjord, så jeg vet ikke så mye om dette familiens hus, men har kommet til en jordmor der nå. møtes dere der nå om dagen? når er neste gang? hadde jo vært korselig å møte noen som skal ha baby ca samtidig.

ja det er nok meg ja, svarte på begge jeg..he he.. Jeg har bare vært der på kontroll jeg. Prøvde å dra på ammecafe, men det var bare jeg som møtte opp. Var veldig informativt for meg da som venter førstemann :-D

Er jo noen flere sånne jordmorcafeer, men veit ikke om så mange er på de da. Men jeg veit at det er babycafe annenhver onsdag elelr noe sånn da man har fått. Der er det vist mange og det er nok veldig koselig.

Er noen til som skal ha omtrent samtidig med oss som jeg veit om, men tror ikke de er her på BIM....

jeg har vært hos jordmor i dag, skal vist være jordmorcafe på fredag halv 2 sa hu, jeg har ikke vært på det før, så vet ikke hvordan det er. men tenkte kansje å ta meg en tur, korselig å møte flere som skal ha, kjenner ikke så mange her i området. håper det er flere som møter opp da....

jeg er på skolen på fredag jeg, hvis det ikke skjer noe her før. har forferdelige kynnere idag. elelrs skulle jeg gjerne ha kommet på fredag. hvis ikke det skjer noe fremover kan vi møtes på årnes en dag også.

jordmorcafeen er felles møte på helsestasjonen for nesbuer. De informerer om eneten amming eller fødsel, veldig nyttig for meg i hvertfall :-) De kaller det vel cafe fordi man kan ha med seg noe å bite i ogh det blir servert kaffe og te...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...