Gå til innhold

Hei:-) noen fra nes/ ullensaker?? som venter baby i november??


kjersti w

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg bor på årnes og har termin 1. november. Kanskje vi blir i samme barselgruppe? Jeg går i hvert fall til familen hus på Runni :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he, ser nå at du er nok den som svarte på det jeg lurte på om kongsvinger sykehus.... Ja kansje vi kommer på barselgruppe, vi flyttet hit i fjord, så jeg vet ikke så mye om dette familiens hus, men har kommet til en jordmor der nå. møtes dere der nå om dagen? når er neste gang? hadde jo vært korselig å møte noen som skal ha baby ca samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er nok meg ja, svarte på begge jeg..he he.. Jeg har bare vært der på kontroll jeg. Prøvde å dra på ammecafe, men det var bare jeg som møtte opp. Var veldig informativt for meg da som venter førstemann :-D

 

Er jo noen flere sånne jordmorcafeer, men veit ikke om så mange er på de da. Men jeg veit at det er babycafe annenhver onsdag elelr noe sånn da man har fått. Der er det vist mange og det er nok veldig koselig.

Er noen til som skal ha omtrent samtidig med oss som jeg veit om, men tror ikke de er her på BIM....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært hos jordmor i dag, skal vist være jordmorcafe på fredag halv 2 sa hu, jeg har ikke vært på det før, så vet ikke hvordan det er. men tenkte kansje å ta meg en tur, korselig å møte flere som skal ha, kjenner ikke så mange her i området. håper det er flere som møter opp da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er på skolen på fredag jeg, hvis det ikke skjer noe her før. har forferdelige kynnere idag. elelrs skulle jeg gjerne ha kommet på fredag. hvis ikke det skjer noe fremover kan vi møtes på årnes en dag også.

 

jordmorcafeen er felles møte på helsestasjonen for nesbuer. De informerer om eneten amming eller fødsel, veldig nyttig for meg i hvertfall :-) De kaller det vel cafe fordi man kan ha med seg noe å bite i ogh det blir servert kaffe og te...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, vi får krysse finga for at babyn blir i magen din litt til da:-) kan du ikke bare skrive en dag det passer for deg da, så møtes vi på årnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til uka kan jeg egentlig hver dag unntatt onsdag....

Stjerna i magen, vil du komme? jeg har tlf nr fra forrige tråd... men kom aldri sålangt at jeg fikk brukt det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvor tenkte dere å møtes da, jeg blir gjerne med jeg:-) kan alle dager jeg, begyner permisjon på tirsdag. når begyner dere? hvor gamle er dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg begynte permisjonen på fradag, har termin 1. nov. Kanskje på fredag formiddag? siden du begynner permisjonen på tirsdag, jeg skal til jordmor onsdag og stjerna i magen jobber torsdag......

jeg er 26....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...