#lela# Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 27 uker og ingen utover-navle ennå... Ikke den viktigste saken i livet, lurer bare litt;-)
mamma med en i magen Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Jeg hadde det ikke i heletatt sist, så ikke sikkert du får det...
♥Kabrimor♥ Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Har heller ikke pleid å få utover-navle :-)
Bebis i April:) Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Jeg hadde heller ikke. Kan hende du må vente forgjeves
Maisie Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 Første gangen spratt den ut ganske seint i svangerskapet. Denne gangen veldig tidlig. Så det kan nok være veldig forskjellig fra svangerskap til svangerskap. Ikke alle som får utovernavle heller når de er gravide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå