mamma med en i magen Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Hei... Flere enn meg som ikke har lyst eller syntes det er litt ubehagelig.?? Jeg har vært dårlig nesten siden vi fant det ut i tilleg da, kastet opp, vært svimmel og hatt vondt i hode.. Vært på sykehuset 2ganger oxo... Men er da noen dager som er fine nå og merker att jeg syntes det er litt rart att jeg liksom ikek har noe lyst... NOEN ANDRE???
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 jeg sier bare JA! Har sååå dårlig samvittighet ovenfor han her hjemme...
mamma med en i magen Skrevet 22. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2009 Det er gått og høre eller... forstå meg rett, for sånn jeg tenker oxo...
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Vi er nok helt sikkert mange..... Jeg sovner lenge før gubben, og det har ikke vært ofte, for å si det sånn... Håper det blir bedre utover i sv.skapet, når formen forhåpenligvis bedrer seg...
mamma med en i magen Skrevet 22. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2009 Har du vært sånn alle gangene?? Ser du er på vei med nr fire, mener jeg fikk mer lyst rundt nå sist gang.. Men nå er jeg likosm fortsatt litt dårlig...
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 Sist hadde ikke gubben så lyst når magen begynte å bli stor, så da var jeg nokså seksuelt frustrert ei stund... Mn hadde bekkenplager også, så det var vel helst det at en hadde lyst på noe en ikke kunne få... Jeg kan få veldig lyst nå også, men det skal litt mere til enn vanlig...
Miranda01 Skrevet 22. september 2009 #7 Skrevet 22. september 2009 Jeg nekter å ha sex... Klarer det ikke, syns det bare er vondt og irriterende. Absolutt alt som har med sex og gjøre irriterer meg eller gjør meg sint, tilogmed vitser:P (Litt merkelig) Typen har heldigvis slutta å mase om det, men det var vanskelig for han i begynnelsen...
DK+2 Skrevet 22. september 2009 #8 Skrevet 22. september 2009 Jeg er så sinnsykt kvalm for tiden, spesielt på kvelden/natten, så den siste tiden har jeg ikke klart tanken på sex.. men nå er det nå liten jeg klarer tanken på, uten å bli kvalm, hehe. Forhåpentligvis kommer lysten tilbake når kvalmen gir seg.
Gjest Skrevet 22. september 2009 #9 Skrevet 22. september 2009 Jeg har hatt mye lyst, selv når jeg var mye kvalm. Tror det er en gang jeg har vært så kvalm at jeg ikke klarte, og det får han tåle Synes litt synd på mannfolkene til dere som overhodet ikke har lyst, og jeg ville nok strakt meg langt for å tilfredstille han selv om jeg ikke hadde lyst. Nå sier jeg ikke at dette gjelder dere, men jeg har fått inntrykk av at det er mange kvinner som når de blir gravid så vil de ikke ha sex mer, rett og slett fordi de nå har "fått det som de ville" med tanke på graviditeten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå