Holly❄️ Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Hadde tenkt å melde meg på der, for å bli tannlegeassistent.. Men så leser jeg mer rundt dette, og det er ikke noe som heter det! Skal man ha utdannelse rundt dette, heter det tannhelsesekretær... Så om man tar denne utdannelsen på Utdanningshuset så blir man tannlegeassistent, som med andre ord ikke betyr noenting?? Forvirra ja.... :S
It's all about me Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Nei har ikke hørt noe spesielt negativt om dem, hadde selv tenkt å ta Juridisk Kontorassistent.....eller hva det heter, ha ha ha, men utsatte det. Det som er negativt med utdanningshuset er at de ikke er like kjente innen bransjene som høyre utdanning og at det da er vanskeligere å få jobb etterpå. Så jeg tar nå Administrasjonssekretær på Handelsinstituttet først og skal en tur innom utdanningshuset etterpå tenkte jeg. Handelsinstituttet er vistnok veldig annerkjent.
It's all about me Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Men lurer du på hva udannelsen egenlig innebærer er nok det beste og ringe dem og spørre.
kristanna Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Jeg tror muligens man kan få jobb i "luka" på tannlegekontorerer hvis man har den utdannelsen. Ikke 100% sikker,men mener jeg har lest det.
kristanna Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 kontorerer faktisk! kontorer ja ;p
Holly❄️ Skrevet 22. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2009 ja, hadde vært fornøyd med det enn så lenge jeg hehe.. men da spørs det om d stemmer da... er redd for å begynne på noe som egentlig ikke er verdt noenting...
Dægern døtte Skrevet 22. september 2009 #7 Skrevet 22. september 2009 Har tatt Medisinsk sekretær ved Utdanningshuset i 01-02. Veldig bra opplegg, jeg var fornøyd. Dette var i Drammen. Men de kan ikke tilby at du får autorisasjon som helsesekretær (antageligvis derfor det heter medisinsk sekretær), de kunne ikke tilby nok labriatorietimer for at man ble autorisert. Jeg har ikke hatt problemer med å få meg jobb og har jobbet som både helsesekretær og legesekretær med denne utdannelsen. Jobber nå som sekretær i helsevesenet. Men hadde nok sjekket om hvordan jobbmarkedet var for uautorisert tannlegeassistent før jeg hadde tatt utdannelsen.
kristanna Skrevet 22. september 2009 #8 Skrevet 22. september 2009 Tenker at da kan det bli vanskelig å få jobb på små tannlegekontor hvertfall..Ikke sikkert de har egne som jobber kun som det? Men det kommer jo ann på hvor du bor da:)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 22. september 2009 #9 Skrevet 22. september 2009 Jeg har tatt medisinsk sekretær ved Utdanningshuset og føler egentlig at det er noe lureri:( Jeg har vært heldig å fått jobb som helsesekretær, men ofte kreves autorisasjon for å jobbe som dette. Jeg har ny begynt på utdanning ved OPK som gir autorisasjonen:) Nå baseres dette bare på mine erfaringer da, mulig det er annerledes ved andre yrker...
Holly❄️ Skrevet 22. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 22. september 2009 Men dere som har tatt utdannelse på Utdanningshuset, dere fikk lett jobb etterpå? Vet det er stor mangel på tannhelsesekretærer her i området, så sånn sett skulle det vel ikke være så veldig vanskelig å få jobb... men jeg blir jo da ikke autorisert da.. Mye å tenke på nå ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå