Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 ni mnd.å har omtrent aldri sett unger.å jeg har så dårlig samvittighet.har ingen venner med barn...å kvier meg til å gå i åpen barnehage..uff er det skadelig..
Gjest losen Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Åpenbarenhage er ikke noe å kvi seg for, problemet med de jeg har vært i med mine er at det nesten ikke har vært andre unger i dem.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Tja, ungen blir jo ikke sosialisert. Hva med å starte et dib treff? Møte litt nye folk? Ta med ei venninne som støtte på åpen barnehage?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 Veldig lurt å være sammen med andre barn, de kan få problemer senere.Snakker av erfaring.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 Herregud, barnet ditt er bare ni mnd. "Ungen blir ikke sosialisert"- hjelpe meg! Lek og kos deg med ungen din og slapp av
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #7 Skrevet 22. september 2009 Ærlig talt så er det neppe noe problem for en på 9 mnd å ikke være sosialisert med andre barn. Det viktigste for et så lite barn er å bli stimulert av foreldrene sine, det er ikke før de blir godt over året (ofte 2-3 år) at de har særlig glede av å leke sammen med andre barn. Fram til da leker de ved siden av hverandre (parallell-lek), noe som selvsagt også kan være morsomt for barnet. Men det er ikke skadelig om de ikke får gjort det! Dette minner litt om hun som gikk ut i media og sa at barn _måtte_ spille dataspill fra de var 3-4 år gamle, hvis ikke så ville de bli håpløst akterutseilt i samfunnet. Eh, ja. Foreldregenerasjonen nå har vel ikke spilt dataspill før de var _tidligst_ 10 eller så? Et under at noen av oss klarer å skru på en datamaskin...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå