Gå til innhold

Mindre bevegelse i uke 35

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner mindre bevegelse og er i dag uke 35. Jeg kjenner at baby'n er der, men ikke på langt nær sånn som før. Er dette vanlig? Hun har jo mindre plass, så det er litt logisk... De bevegelsene jeg kjenner er helt forskjellige fra de for kanskje bare 3 uker siden...

Hysterisk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.

Jeg er i uke 34+3 med en liten gutt. Dette er mitt barn nummer to. Hadde fram til for en uke siden, ekstreeeemt mye aktivitet inni magen. Har blitt mye mindre nå, men går sterkt ut fra at det er fordi plassen der inne har blitt betydelig mye mindre den siste tiden. Kjenner fortsatt bevegelser, men de har på en måte blitt annerledes.

Nei, du er ikke hysterisk, bare veldig obs...og det er helt normalt :)

Skrevet

godt at du er obs :-) veldig bra sagt av hun over meg her!

jeg merket stor forskjell på bevegelsene til jenta i magen for noen uker siden, ble mindre "hopping" omkring, nå er det mer skubbing og veldig lite sparking. nå er jeg i uke 38 da så minsten har så og si ingen plass til å bevege seg på. fikk en ul på mandag, pga fødselsforberedene samtale og legen sa hun var frisk og stor. fordi hun itillegg er en veldig stor baby så har hun heller ikke mulighet til kraftige bevegelser og spark... og når hun først sparker så gjør det kjempe vondt.

Gjest eelis+guttespire *høygravid*
Skrevet

Jeg snakket med jm om det i dag, for her opplever jeg akkurat det samme. En dag var det plutselig mye stillere inni der. Ikke sånn at jeg ikke kjenner noe, men jeg kjenner det ikke sånn som jeg kjente det før. Jm sa at så lenge vi kjenner "spontant" liv hver dag, og flere ganger om dagen, så er det greit. Babyene begynner jo å få det ganske trangt nå :-)

Men samtidig er det ikke farlig å ringe til føden for å snakke med dem, eventuelt komme inn for en sjekk. De er der for å hjelpe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...