blumus Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Hei! Bare lurer på om noen vet noe om melkeproduksjon før fødsel? Jeg har fått melk nå, og mener jeg har lest et sted at det er et tegn på at fødselen nærmer seg. Jeg hadde termin på lørdag (19.09.09), så for min del nærmer det seg jo uansett. Noen som vet noe????
Mammaen&Emil Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Har hatt melk sidan veke 22 eg.. så trur nok ikkje det... hehe ) Eg har hvert fall ikkje fødd endå
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Jeg har bare hørt at det ikke er uvanlig at noen får melk flere uker før fødsel. Det sto i svangersskapsboken min rundt uke 30 at noen merker at de kanskje får litt råmelk ut av brystene nå. Vel, jeg har ikke sett noe melk her i gården nei, 18 dager igjen til termin.
Allybeen ♂ ♂ ♀ Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Jeg har også hatt melk noen mnd, og de siste 2 mnd ca har jeg måttet gå med ammeinnlegg så det ikke lekker gjennom klærne. Slik var det forrige svangerskap også.
Stephanie_ Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 jeg har også produsert melk lenge... gått med ammeinnlegg i mange måneder, men nå de siste dagene renner det mye og er ikke like gult som det var før! håper det er et tegn for min del... er 38 uker og totalt utslitt. begynte melkeprodukjson i 6.måned med førstemann... men det forandret ikke fra den gule fargen før babyen var ute.
gutt06&09 Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 Kom ikke noe melk før 4-5 dager etter fødsel første gangen. Nå har jeg termin om 6 dager og ikke lekket en dråpe enda jeg hadde såå mye melk sist... Aner ikke sammenhengen her, men jeg håper det kommer litt fortere igang denne gangen.
Gjest Skrevet 22. september 2009 #7 Skrevet 22. september 2009 Jeg fikk blank melk i uke 24, og fikk råmelk rundt uke 32. Er i uke 36 nå, og fortsatt ingen baby, så det har ikke noe å si nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå