Gå til innhold

Bilsete.!!


elle78

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Det finnes jo utrolig mange forskjellige bilsete å velge i, og man blir jo bare forvirra! Jeg er venter nr 1 og skal da ut å kjøpe for første gang, og lurer på om det er noen som har erfaring på hvem jeg burde velge!!

Jeg har sett på Maxi cosi og Brio Primo med base, det er ganske stor pris forskjell på disse, men er det like stor forskjell på sikkertheten???

Eller er det bare at Maxi cosi er mest populær og dermed koster mest??

Noen som vil dele litt erfaring og meninger???

 

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er veldig opptatt av sikkerhet i bil og leser mye tester og brukererfaringer på nett før vi handler. Fikk barn i aug 08 og da valgte vi maxicosi med isofix på bakgrunn av tester og brukererfaringer. Råder deg til å gjøre det samme og finne ut hva som er best for dere. Gjerne snakke med de i butikkene også, de har peiling. Lykke til! =)

 

Ps. Bilseter er ofte på tilbud, tror faktisk de har en kampanje nå på babyshop. Ellers så hører jeg mange sparer endel på å kjøpe i Sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maxi Cosi er kommet best ut i test.

Har selv brukt det på begge barna, og er kjempe fornøyd med de:) Så jeg vil anbefale det.. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig fornøyd med min maxi cosi... nr 2 skal få bruke den h*n også! Så har vi en sånn kjekk Quinny-vogn som vi bare kan klikke bilsetet på. Vi valgte dette da det var best i test det året + at det var på tilbud på barnas hus :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg sverger til hts seter.

Skal selv kjøpe ett hts easy sleep med base, 0-13 kilo.

Hts seter er kjent for å være bra,koster også noe mer.

Har hatt 2 andre Hts seter til min andre datter og de er kjempebra.

Men det er smak og behag.

Det ligger helt sikkert noen tester av seter ute på nettet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...