AussieAnette Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Igår kveld var lillegullet utrolig aktiv. Han har ikke vært så aktiv på mange mnd! Så la vi oss, jeg våknet kl. 15 av at jeg hadde litt menssmerter. Eller ikke bare litt, men jeg har hatt menssmerter, kynnere, nedpress ++ nå i flere uker. Så det er vanskelig å tro at det er noe mer i gjære. MEN da jeg var på do inatt så var det noen dråper friskt blod på papiret, og idag morges var det litt blodblandet slim. Er det tegningsblødning kanskje? Blir litt stressa da når samboer er avgårde på uteservice med jobben og kommer ikke hjem før tidligst kl. 16. Hvor lang tid tok det for dere fra tegningsblødning til fødsel??
AussieAnette Skrevet 22. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 22. september 2009 Nå har jeg sammentrekninger som er moderat vonde (trenger ikke puste meg gjennom liksom) som varer i ca 20 sekunder og kommer hvert 2-3 minutt. Og enda mer blod i truseinnlegget. Hva er dette for noe da? Rier skal vel være en smule mer vonde...
Nyttårsbarnet<3 Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 ville bedt mannen din komme hjem;)
Jokeren Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Ring føden og hør hva de sier:) Oppdater oss! Lykke til:)
Dane Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 Lykke til - ser ut som han kommer på termin dagen og at vi ikke sees på barsel ;-)
AussieAnette Skrevet 22. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2009 Jeg som har tippet at han kommer den 23, altså 1 dag over termin. Kan jo hende det blir det. Men er veldig usikker på dette her, nå kommer de hvert 3-4 minutt og varer 30 sek. Men fortsatt ikke vonde, Men er annerledes enn kynnere. Samboer er 1,5 time unna og jobber idag. Men han kommer hjem kl. 16. Tror jeg ringer føden og hører hva de sier i forhold til dette. Trodde liksom at rier skulle starte sånn hvert 15 minutt også komme oftere og oftere. Men alle er vel forskjellig. Hadde vært artig om han kom på termindato da, da blir han like punktlig som sin mor. Det er godt ..
AussieAnette Skrevet 22. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2009 Da skal jeg inn på en sjekk.. Så nå er jeg spent.
Jokeren Skrevet 22. september 2009 #8 Skrevet 22. september 2009 Så utrolig spennende!! Håper du er igang da:)
AussieAnette Skrevet 22. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 22. september 2009 Tja. er hjemme igjen nå .. 1 cm. Men det har ikke gitt seg hvertfall.. er ganske så vondt nå. Så håper det tar seg opp
♥2 små gull♥ Skrevet 22. september 2009 #10 Skrevet 22. september 2009 Hvordan går det? Selv om jeg ikke kjenner noen her er det veldig spennende å følge med når ting endelig skjer! Rart det der... Vi andre rykker stadig fremover i køen!!
AussieAnette Skrevet 22. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 22. september 2009 Kommer hvert 40 sekund ca hvert 5 minutt.. Så håper det tar seg opp til 1 minutt. NÅ!! hehe. Kommer ikke til å klare å sove med disse riene inatt hvertfall. Føler jeg går feil vei.. Startet hvert 2 minutt, og nå er det hvert 5 minutt.. Men riene varer lenger da hvertfall.
AussieAnette Skrevet 23. september 2009 Forfatter #13 Skrevet 23. september 2009 Da er kl. 03.25 og vi drar inn. Nåde den lille om han stopper opp nå .. hehe
villemo26 Skrevet 23. september 2009 #14 Skrevet 23. september 2009 Lykke til!! Venter i spenning på å høyre fra deg :-)
Anne-mor har nå 2 søte jenter Skrevet 23. september 2009 #15 Skrevet 23. september 2009 Du er kanskje i fødsel nå, eller har babyen kommet ut? Lykke til! Det blir spennende å høre resten av historien, om hvordan fødselen forløp seg.
AussieAnette Skrevet 26. september 2009 Forfatter #16 Skrevet 26. september 2009 Jeg ble mamma til lille William den 23.09 kl. 12.10. Han var 3350 kg og 50 cm. Helt perfekt med andre ord Han sliter med ammingen pga høy gane. Han får ikke nok vakum. Men håper vi får dreisen på det, men ellers blir det nan med flaske her i huset. Det viktigste er jo at han får mat! Skriver et innlegg om fødselsforløp litt senere, har akkurat kommet hjem. Så må få inn litt rutiner først kjenner jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå