Gå til innhold

Linsy fødte du i helgen eller?


emilpågang?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nope, ingen fødsel her ennå. Bare en masse kynnere, nedpress og dårlig med søvn.. Har prøvd å sove litt på formiddagene og gått lange turer på ettermiddagene samt puttet inn en del venninnebesøk på kveldene.. Satser hardt på fødsel til helgen eller i begynnelsen av neste uke :)

 

Kommer du på treffet i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg.

Å jeg hadde en skikkelig følelse av at du hadde født jeg nå. jeg har som du masse kynnere og sovet dårlig de siste nettene jeg også. Sa jeg sov godt til akupunktøren da jeg var der på mandag, hun hun bestemte at hun ikke skulle sette nålene for søvn den gangen. Angrer litt nå kjenner jeg. Skal igjen på akupunktur på torsdag håper hun kan begynne med igangsettende nåler da.

Jeg skulle gjerne kommet på onsdag, men har desverre ikke mulighet likevel. Har en vennine fra bergen som er her noen dager, så jeg må nesten være med på det.

Dere får kose dere på treffet, har dere hatt mange? Sist jeg fødte var vi en sto bim gjeng på 17 stk. Jeg endte opp med å kjøpe hus sammen med hun ene, så døtrene våre er så bestevenniner som det går an å få blitt :-) Kan virkelig si at noen av oss ble venner for livet. Veldig stas.

Men, du, vi skal jo møtes i helgen på føden. Får nok kommet meg ut på noen turer jeg også!!! Torsdagskveld etter akupunturen tror jeg nok at jeg må ut å gå :-)

 

Snakkes :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...