Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Hvilke sko bruker de nå? Jeg må kjøpe sko til snuppa, men vet ikke helt hva jeg skal kjøpe. Hun har støvler og noen tynne, høye skinnsko som ikke er vanntette..
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Lillebror er 2 år. Han har viking gore tex joggesko kjøpt i Sverige. Han må også ha nye sko nå og jeg vil helst ha gore tex eller lignende. Tror jeg går for noen høstsko. Som er litt høy på ankelen. Det er for mildt til vintersko, og her er det skikkelig vinter så vanlig lave joggesko er lite aktuelt. Tenker da at om han har gore tex med litt høy fot så kan han gå ut i bilen om vi skal på besøk eller på butikken ol.
Djoolia 07+08+12 Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Har lagt vekk joggeskoene,bruker Dock Boots akkurat nå,men til det blir litt kaldere har jeg kjøpt Ecco Gore-tex sko og cherroxer.
Gulline, mirakelgutt og spire! Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Her går det i joggesko på fine dager og stort sett støvler eller cherroxer i barnehagen.. Er jo litt nedbør i denne byen vår
Gjest Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 Her er jenta 1.5 år da, men har kjøpt Ecco Gore Tex til vintersko og et par Viking Cherrox. Bruker joggesko til og fra bhg og støvler med en tynn ullsokk når de er ute i bhg.
Pirkeanonym Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 Hun bruker Viking Gore tex høstsko som jeg kjøpte til henne i fjor. Vi har også ett par Viking vintersko som står å venter til det blir kaldere i været. I barnehagen har hun også støvler.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 22. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2009 Jeg tenkte at cherrox ble for tungt for disse små, men kanskje ikke.. hmm..
Ranveig R Skrevet 22. september 2009 #8 Skrevet 22. september 2009 Eg har kjøpt Dock Boots til lille på drøyt 22 mnd. Med mindre eg faktisk ser eit reelt behov for "ordentlege" vintersko kjøper eg det ikkje til ho. Forrige sesong hadde storebror klart seg utmerka med berre dock boots nemlig, så vi prøvar det for begge to i år )
mai mammaen til to Skrevet 22. september 2009 #9 Skrevet 22. september 2009 foreløbig bruker mini på 16 mnd støvler og noen sånne mine første sko.... men skal ut å kjøpe ecco gortex vintersko til han nå snart. men det er ikke blitt så kaldt her enda....men liker ikke så godt at dem går i støvler for de er ikke så god for foten syns jeg....så når vinterskoene er på plass skla han bruke de.. eldste har hatt det hvert år og ikke trengt støvler/cherroxer
Gjest 5 andre Skrevet 22. september 2009 #10 Skrevet 22. september 2009 Min på 22 mnd bruker vanlig joggesko på fine dager. Ellers går det i støvler. Har kjøpt inn viking cherrox thermo (de er ganske så lette - jenta går bra i dem) og viking gore tex vintersko. Tøtta her er "bare" 82 cm og har 21 i skostr. men bevger seg som sagt godt med cherrox selv om de begynner på str. 22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå