Gjest Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Knærne rister, hjertet dundrer og sommerfuglene er på vei opp halsen ... og det er utelukkende flaks at fingrene klarer å treffe de tastene de er ment å treffe ;-) Men, om ca 4 timer har jeg forhåpentligvis et nokså bra par med pupper. Jeg slipper i hvertfall å stappe den ene cupen full av innlegg for å skape en illusjon om at alt er jevnstort ;-) Slipper innlegg på avveie som pluselig ligger oppå brystet i stedet for under. Og jeg vil ha et par helt normale bryst i stor b / liten c :-))))) Hipp hurra og hjelpe meg!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Ohoi! Lykke til! ) Så deilig å kunne bli fornøyd med puppejækelskapen! Sukk... )
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Kjempespennende! Masse lykke til:-))
Gjest Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Ja, det blir deilig :-) Men det er så snålt, nå har jeg gledet meg til dette i ett og et halvt år, og når dagen endelig er her blir jeg bare pissnervøs. Snåle hodet ...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 Åh, masse lykke til!! Håper alt går som det skal og at du får kanonbra resultat!! *krysser fingrene* )
Tøysetipp Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 Gudd løck. Kom gjerne med oppdatering. Skal 'rette' på puppestellet selv ;-)
Gjest Skrevet 22. september 2009 #7 Skrevet 22. september 2009 Tusen takk! Skal nok komme oppdatering ja, både om litt og når det endelige resultatet er klart. Greit å lufte ut litt her, for mannen begynner å bli litt lei av puppegnål og nerver nå ;-)
måkki Skrevet 22. september 2009 #8 Skrevet 22. september 2009 Lykke til!!!! du er TØFF!!!!!!!!!!!! jeg og ønsker meg det, men er litt pysete enda;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå