Gå til innhold

Uæææ, om tre timer ligger jeg under kniven :-S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Knærne rister, hjertet dundrer og sommerfuglene er på vei opp halsen ... og det er utelukkende flaks at fingrene klarer å treffe de tastene de er ment å treffe ;-)

Men, om ca 4 timer har jeg forhåpentligvis et nokså bra par med pupper. Jeg slipper i hvertfall å stappe den ene cupen full av innlegg for å skape en illusjon om at alt er jevnstort ;-) Slipper innlegg på avveie som pluselig ligger oppå brystet i stedet for under. Og jeg vil ha et par helt normale bryst i stor b / liten c :-)))))

Hipp hurra og hjelpe meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ohoi! Lykke til! :o)

Så deilig å kunne bli fornøyd med puppejækelskapen!

Sukk...

:o)

Skrevet

Kjempespennende!

Masse lykke til:-))

Skrevet

Ja, det blir deilig :-)

Men det er så snålt, nå har jeg gledet meg til dette i ett og et halvt år, og når dagen endelig er her blir jeg bare pissnervøs. Snåle hodet ...

Skrevet

Åh, masse lykke til!! Håper alt går som det skal og at du får kanonbra resultat!! *krysser fingrene*

:o)

Skrevet

Gudd løck. Kom gjerne med oppdatering. Skal 'rette' på puppestellet selv ;-)

Skrevet

Tusen takk!

Skal nok komme oppdatering ja, både om litt og når det endelige resultatet er klart.

Greit å lufte ut litt her, for mannen begynner å bli litt lei av puppegnål og nerver nå ;-)

Skrevet

Lykke til!!!!:) du er TØFF!!!!!!!!!!!! jeg og ønsker meg det, men er litt pysete enda;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...