Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 jeg har så kraftig mens.. blør sykt masse første 3 dager.. kommer svære klumper ut når jeg setter meg på do. er sååå ekkelt.. hva er disse svære klumpene??? normalt?? hatt det sånn før og etter gradivitet!! 2 år siden jeg fødte! noen som vet? har også veeldig mens smerter opptil 7 dager før blødning kommer!!!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Kan også ha sånn innimellom, Renner som en foss også klumper. Fikk noen piller av legen som skal stangnere blødningen, men jeg syns de var så dyre.. Husker ikke hva de heter og hva de kosta men mener det var 300 kr for 20 stk
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Jeg har det og sånn noen ganger. Fikk og noen piller av legen...
Gjest Månefuglen +2 *høygravid* Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Jeg har alltid hatt det sånn men etter en skikkelig styrtblødning ifjor så har jeg begynt å få cyclokapron hver gang jeg har mens (begynner å bli og det tar i det minste toppen av blødningen..
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 Er det ikke bare litt koagulert blod? Jeg er i alle fall vant med at det er noen klumper av og til når jeg har mensen, og jeg har aldri tenkt over det i grunn. Går du på noen form for prevensjon? Kanskje hormonspiral hadde vært noe for deg da den kan minske blødningene.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 Jeg satte inn hormonspiral pga skulle bli kvitt den foss mensen ca hver 3 gang. men det kom for det . Satte inn jan 2008 og har sånn mens den dag i dag innimellom.. Så ikke ta det som go fisk at mensen skal bli borte. Ikke HI
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #7 Skrevet 22. september 2009 HI her.. nei bruker ikke noe pga ikke noe poeng da jeg ikke kan bli gravid naturlig måte.. har brukt prøverørs metoden for å få barn og må det igjen hvis vi skal prøve på nr 2 og tenker at tenk hvis ??? så vil liksom ikke det heller og ikke lyst på noen ekstra hormoner da jeg ikke "trenger" det!!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #9 Skrevet 22. september 2009 nei. tett eggleder. har bare 1 da den andre sprakk etter en gradivitet utenfor livmor HI
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #11 Skrevet 23. september 2009 Vet du ca hvor mye du blør hver gang? Og hva har legen sagt om dette? Jeg prøvde medisiner for å minske blødningene mine, men endte opp med å blø samme mengde (målt med mooncup) bare over flere dager. Så neste steg for meg blir hormonspiral selv om jeg ikke er så glad i hormoner. Blir jo annerledes for deg da. Kanskje best å tenke på nr 2 nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå