♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Jeg er i dag 17+4 og har ennå ikke kjent liv i magen min... Var på en tidlig ul når jeg var 16+0...da lå lillenurket å sprella og kosa seg, så vil så gjerne kjenne liv snart. Er førstegangsfødende, så vet at jeg kanskje må vente flere uker til, men er jo lov å håpe? Noen andre som kjenner seg igjen her? Ha en flott dag jenter:)
NostraStoria Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Jeg kjente liv ganske seint, og de gode sparkene kom ikke før rundt uke 22/23. Grunnen er morkaken som ligger foran og demper for sparkene..gjør at det tar litt tid før en kjenner så mye. Det skal stå på papirene fra ordinær UL hvor morkaken er plassert.
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 22. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2009 Når jeg var på ultralyden 11.sept (da var jeg 16+0) sa legen at morkaka lå under ungen, så det skulle ikke være så lenge til jeg kjente liv... Jeg tror kanskje man bekymrer seg litt for mye og vil bare se at nurket har det bra og vil kjenne det hele tiden... må vel bare prøve å ta tia til rette... Tusen takk for svar Lillegull:)
på'an-igjen? Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Jeg er 19 uker på vei. Morkaken min ligger også forran, men jeg har kjent liv i flere uker.Den siste uken pappaen kunnet se sparkene på utsiden, så jeg tror ikke plasseringen av morkaken har noe å si.....
NostraStoria Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 Foran på magen? Spørs hvor ungen sparker det. Nå i uke 24 kjenner jeg gode kraftige spark! Er nok ikke fasitsvar på akkurat når en kan kjenne noe..har hørt alt fra uke 13 til uke 23. Uansett, det er nok bare å smøre seg med tålmodighet, er vanvittig herlig å kjenne spark fra den lille!
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 22. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2009 Får prøve å gjøre så godt jeg kan med å ta tia til rette... Søstera mi er 6 uker lenger enn meg, og hu kjente liv allerede i uke 16...derfor blir jeg litt rastløs av å høre alle snakke om hvor herlig d er.. Jeg er jo snart 18uker på vei jo...Jeg vil være litt ego her og si at jeg vil åsså (hehe, høres jo ut som en trassig unge her jeg sitter:) ) Iallefall, tusen takk til dere som har svart:) Skal nok holde dere oppdatert på når jeg kjenner liv:)
_Amanda_ Skrevet 22. september 2009 #7 Skrevet 22. september 2009 Jeg er ikke mer enn 14 uker, men hvis jeg ligger helt stille, og holder hånden lett inntil nederste del av magen, er det som om jeg kjenner noen små bobler fra innsiden som jeg tror kan være liv. Jeg har aldri kjent denne "magefølelsen" før, så da tenkte jeg at det kanskje er barnet jeg kjenner. Gleder meg veldig til pappaen kan kjenne det også.
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 22. september 2009 #8 Skrevet 22. september 2009 er i min 18. uke selv... kjenner ikke noen spark, men hvis jeg ligger heeelt stille om kvelden, kan jeg kanskje kjenne at det er noe som flytter litt på seg... jeg synes oxo det er forferdelig frustrerende å ikke kjenne det ordentlig ennå.. man blir jo så usikker etterpå om det var babyen man kjente...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå