Gjest Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Da var det på'n igjen med ny og 3.pp for min del. Tr kom 4 dager forsinket og jeg har funnet ut at syklusene mine er litt lengre enn jeg har trodd. Vil ønske alle lykke til, håper det er vår tur nå!!
Gjest Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Jeg vet ikke helt når den nye ikm blir, men har funnet ut at den er i uke 43 (mest sannsynlig) Jeg pleier å ha kraftige stikk i eggstokkene rundt eggløsning og tror jeg har funnet ut at eggløsning (om jeg har noen) er ca to dager etter at det stikker. Så da kommer jeg med nærmere info når det stikker. Frem til da må jeg ta meg en pause fra BIM om jeg ikke skal bli gal.
Ellimelli Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Ja, da er jeg er det bare å vente, da.... Lykke til alle sammen!
RM79 Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 Jeg hadde også lang syklus denne gangen, så blir uke 43 på meg også, er bare i 2pp, men håper jeg slipper å vente veldig lenge før spiren klamrer seg fast! TR begynner å avta, så forbereder meg på å forføre mannen igjen ;o) Hm.. Kanskje jeg skal kjøpe noe nytt sexy undertøy?? Lykke til jenter!
Tyren82 Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 3 pp her også. Tr kom i dag, så er SÅÅÅ lenge til el. Får øve oss masse i mellomtida. Hhi:-) Krysser fingre og alt på at det går bra denne gangen, lykke til alle sammen. Ha en strålende helg:-)
Skoobidoo Skrevet 30. september 2009 #6 Skrevet 30. september 2009 3.pp hos meg også! Denne gangen skal jeg gjøre masse rart! - Solcipect (fram til EL) - Wild Yam (Etter EL) - Damiana (Fram til EL) - Sink (Hele pp) - Folat (Hele pp) - Grape frukt juice (Fram til EL) - Pree-seed (Glidemiddel) Med dette heksebrygget MÅ det jo funke? Har noen en tryllestav å låne meg forresten...? ;-)
Sormila Skrevet 30. september 2009 #7 Skrevet 30. september 2009 Hei. Slenger meg med her jeg også. Synes det nesten er på tide, siden jeg har tenkt på det i noen uker. Dette blir 2 pp for meg. Er spennende detter her, så det er litt arti å dele det med noen andre:) Det virket som en del ble gravid sist pp;) Vi får krysse fingrene for at vi blir det denne gangen;) Jeg kan sikkert ikke rekne med at det går så fort siden jeg ikke har prøvd så mange ganger akkurat,men det hadde passet perfekt denne mnd:) Lykke til alle sammen!!
Skoobidoo Skrevet 4. oktober 2009 #8 Skrevet 4. oktober 2009 Jajaja, det nærmer seg uke 43! *KREMT* *HOST* Vel, kanskje ikke... Tamtamtam.. Tiden går sakte. Men føler på meg at uke 43 blir *super uka*, hvor alle blir gravide ;-)
Turbojenta og lillesøster Skrevet 4. oktober 2009 #9 Skrevet 4. oktober 2009 Hei hei. Er inne og sniker litt, er jo spent på hvordan det går med dere damer =) hold oss oppdatert!
Vårbarnet med to små Skrevet 5. oktober 2009 #10 Skrevet 5. oktober 2009 Melder meg inn hos dere jeg. Jeg trodde jeg hadde EL i forrige uke, men testet positivt i dag, så da blir det vel IKM uke 43 på meg også Håper det klaffer for oss denne pp!!!! lykke til med sengekosen jenter!!!!
Fruen+jente okt.10 Skrevet 5. oktober 2009 #11 Skrevet 5. oktober 2009 SM var 21 sept, og med en 30 dagers syklus, havner IKM i uke 43. Dette er vår første PP - og alt er veldig spennende. Jeg sluker alt av litteratur og tips om både befruktning og svangerskap osv. Jeg vil veldig gjerne, føler på mange måter at nå er veldig riktig, det samme gjelder for mannen min. MEN fordi vi flytter nordover i høst, bor vi på hver vår kant av landet. Så dermed får vi ikke prøvd skikkelig. Han reiste på søndag, så håper at svømmerene holder seg i gang helt frem til EL. Går det an å merke noe allerede nå? Hva kjenner dere? Føler jeg har hatt EL. Håper og tror på det beste:) Lykke til alle sammen!
Fruen+jente okt.10 Skrevet 7. oktober 2009 #12 Skrevet 7. oktober 2009 Nå tipper jeg el er vel overstått hos de fleste av oss, så nå er det bare å sette seg ned og vente i disse 2 ukene på ikm. Jeg krysser fingrene for at vi sitter og ruger på noe fantastisk alle sammen:) Men jeg har en litt ulei side ved at jeg tenker og grubler veldig mye på dette om dagen. Men begynte på et nytt strikkeprosjekt tidl idag, da ble jeg plutselig helt oppslukt i det. Var veldig godt:) Lykke til damer!!
paper Skrevet 7. oktober 2009 #13 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg hiver meg på her,jeg nå... Ikke veldig aktiv pga.mistet 15u på vei i august.Så sånn helt oversikt på syklusen har jeg ikke.. Men neste forventet mens er ca 23.-24 okt.Og har masse sex osv...så innerst inne håper jeg på et julibarn.. Det som er så fint med sånne tråder som dette er at vi er mange som teller dager sammen..da blir liksom ikke ventetida så laaang!!!! KLEM
Be Cool Skrevet 7. oktober 2009 #14 Skrevet 7. oktober 2009 Ja, da kaster jeg meg inn i galskapen atter en periode etter å ha holdt meg borte et par uker:) Fikk pos. utslag på digital EL-test i dag, men selvfølgelig skal mannen bort med jobb til i morgen. Men, har hatt sex søndag,mandag og tirsdag og satser på en økt i morgen også, så tenker kanskje vi har gode sjanser for å treffe likevel. Hva tror dere, damer? Lurer egentlig veldig på akkurat når EL skjer i forhold til disse testene. Tar alltid om morgenen, og fikk som sagt pos. utslag i dagkl 0600. Men når slipper egget? 12-36 timer etterpå sies det men skulle gjerne ha visst eksakt. Ellers har jeg prøvd å roe litt ned denen pp, drukket litt vin og litt kaffe og ikke vært så mye på disse sidene, så får vi se om det hjelper Har i hvert fall lært en ting nå: man kan ha alle graviditetstegnene i verden før IKM (kvalm, vonde bryster, t.o.m. "melk" i brystene, murringer i underlivet, vond korsrygg, etc etc) uten å være det minste gravid. Denne pp skal jeg ikke bli symptomjeger! Kanskje
Fruen+jente okt.10 Skrevet 7. oktober 2009 #15 Skrevet 7. oktober 2009 Det var leit og høre Paper. Jeg er veldig redd for å miste. Tror jeg ville gått i gulvet. Syns det virker så ufattelig trist:( 15u, hadde dere fortalt venner og bekjente da? Jeg syns "Bli gravid" forumet er både positivt og negativt (så ironisk:p), noen tråder hauser en opp og får en til å tro at en er gravid, mens andre gruser alt håp. Mens "Skravletråd for IKM uke xx" er bare kos:) Jeg har deffinitivt vært på symptomjakt, og var en smule hysterisk de siste dagene. Men nå er jeg ganske laidback! Da er vi i samme båt BeCool, mtp el uten gubbelure i nærheten. Men satser på at de holder seg i live de nødvendige dagene(1-2). Jeg har også en betroelse og komme med. For 1 uke siden la jeg røyken på hylla. Det har gått over all forventning, frem til å går:( Jeg tok ett trekk, og jeg her full av dårlig samvittighet nå.. Tenk om bla bla bla?! Om jeg skulle ruge på ei spire nå, og snusken tar skade, da kommer jeg til å ha evig dårlig samvittighet:(
paper Skrevet 7. oktober 2009 #16 Skrevet 7. oktober 2009 ÅÅhhh alltid så hyggelig når noen bruker nicket mitt som deg nå.. Det var forferdelig å miste uke 15.Mistet både babuyen og kjæresten samtidig,så det var noen tunge uker etterpå.. Denne mannen var egentlig feil for meg-og jeg visste det.Likevel var sorgen komplett for å si det slik..han var egentlig et godt mannsemne-men jeg var aldri forelsket i ham,så igrunn ble vi enige på et vis. Jeg har nå møtt Mannen i mitt liv.Pga.alder.jeg blir 38,dropper vi alt som heter prevensjon og sånn.. Vi skal forlove oss til jul-og snakker om bryllup allerede..vet det høres rart ut og sånn-så fort,men jeg VET at dette er bra og mer til.. Joda,laidback her og,men innimellom håper jeg det klaffer.Ikke redd for at det skal gå galt igjen,enda iallefall.Tror jeg har bearbeidet sist hendelse godt,og jeg vet at sannsynligheten for at det skal gå bra med oss som har vært så uheldige er overveiende stor...,derfor tar jeg ting igrunn med ro.. Tvi-tvi--har kontakt med "katta 76"her inne.Hun mista like før meg,omtrent like langt.Vi var begge i 2.trimester.sprøtt tenke tilbake dit nå..trist,men samtidig godt å være BACK!!! Vi snakkes vennen-lykke til,klem
Fruen+jente okt.10 Skrevet 7. oktober 2009 #17 Skrevet 7. oktober 2009 Næmen halledusan! Er så romantisk med sånn "kjærlighet ved første blikk" historier. Jeg tilhører vel nesten den kategorien sjøl og. Men det har jo ikke vært rosenrødt hele tiden. Skal jeg pinnadø love deg:/ Vi var i lag i 2 år, så giftet vi oss, har begynt på det 4. året i lag nå. Idag er jeg veldig gla for at vi tidligere ikke har fått barn, når jeg ser tilbake. Men nå er vi begge klare og enige om at nå er riktig. Før brukte jeg å være nazi på at jeg ville ha feb barn. Men jeg stoler ikke nok på kroppen - at det skal klaffe, at jeg velger og akseptere den måneden det evt. måtte bli:) Og julibarn virker jo så sukkersøtt:) Var på Lindex på mandagen og kjøpte barselgave til et vennepar. Gurimalla jeg fikk litt ondt inni meg. Jeg vil, regelrett, _shoppe_ barneklær! MEN, først må jeg vente 2 uker på IKM, og deretter 2-3 mnd til på UL så kjønn kan fastslås.. Jeg er dårlig på venting assa.. Vi driver å flytter til gubbelures barndomssted, Fauske, så i utgangspunktet så kjenner jeg ikke så mange her ennå. Men ei av de, prøver også i disse dager. Syns det er beroligende og ha kjente i samme båt:) Enn med dere? Uff langt innlegg:/ Klem!
Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #18 Skrevet 8. oktober 2009 Tror ikke den satt for meg denne pp. Har ikke kjent noe til stikking i det hele tatt denne perioden. Og jeg har hatt sånn klart slim (som kan ligne på el-slim) i noen dager, nå er jeg over på litt sånn tørrere slim igjen. Ikke har vi hatt jevnt med sex denne pp heller. Deilig å bare ha sex når man faktisk har ordentlig lyst, men det minker jo sjansene våre veldig. Tror jeg prøver å overbevise meg selv om at det kanskje funket denne pp allikevel fordi vi ikke har stresset med det og da skjer det vel. Herregud at det går ann å tenke så mye snålt. Egentlig vet jeg ikke når ikm er i det hele tatt. I følge sånn kalender så skulle jeg hatt el idag, men det er ganske tørt der nede så jeg syntes det er litt rart. Får vel lokke med meg samboeren til litt sengekos i kveld vel sånn i tilfelle rottefelle.
Fruen+jente okt.10 Skrevet 8. oktober 2009 #19 Skrevet 8. oktober 2009 Vi er nå litt utspekulerte og da:P Knis Jeg fikk min første sending med billigtester! Så nå er jeg klar til å bli testoman! Bestilte 10 strimler, og en cb - vanlig, ikke digital. også har jeg en QR liggende på lur! Skal man først bli testoman - så erre greit og gjøre det så billig som mulig:) Roer meg veldig ned meg en negativ test, merkelig nok=)
paper Skrevet 9. oktober 2009 #20 Skrevet 9. oktober 2009 Til "Fruen ønsker seg spire": Fauske er vel ikke det verste..flott der da!!Du holder på å flytte i disse dager eller?? Siden jeg har et barn på skole her jeg bor-snakker vi om å flytte til k til sommeren.Så et julibarn ville passet,bortsett fra at jeg ville vært endel alene under svangerskapet og slikt..,men pytt.Det skal jeg klare.Han bor under en time med bil fra meg,ikke langt det.. Jeg har en god følelse denne måneden..tester meg garantert til neste fredag.Har alltid slått ut tidlig hos meg,så 5 dager før MÅ jeg til pers..,men har alltid merket symptomer i forkant også,så vet somregel at det har skjedd liksom.. Denne kommende uka virker nå som superlang...,og jeg har masse fri osv..,men tida går jo.Om enn sakte,da. Mest alderen som sier at jeg eller vi ikke venter lenge eller bruker prevensjon og sånn.Gammel eller voksen nok syns jeg!!Selv om jeg syns det er flott uansett hvor gammel man er,jeg altså.Kan meget vel bli en av disse "noen og førtiåringene"som gåt gravide,jeg... Ha en fiin helg;når venter bu mens forresten??? Vi høres til uka-krysser fingre for hverandre og snakkes!!!KLEM
Fruen+jente okt.10 Skrevet 9. oktober 2009 #21 Skrevet 9. oktober 2009 Paper! Fauske nei. Liker meg godt her:) Time i bilen(40min med tog) til Bodø - så skjønner hva du meiner når du har en time til mannen. Jeg er bare 23, men føler meg klar for dette nå. Ikke vært det i så stor grad tidligere. Jeg jobber turnus, så jeg har hatt masse fridagar denne uka. Forferdelig, men strikketøy hjelper:) Til uka har jeg fullt kjør med overtid og det heile, så da tror jeg nok at jeg forhåpentligvis kommer til å glemme av heile syklusen:) Lykke til med ventingen neste uke:P Jeg veit GODT hva du må igjennom! Men trøsten er at når neste uke er unnagjort, så er det bare å finne fram testene våre og gjøre oss klare:) I mellomtiden, husk folsyretablettene jenter:)
Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #22 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg skal lissom ta dette her så lungt, ikke stresse, men heller la ting gå av seg selv. JEG KLARER IKKE DET. Har vært på treningsstudio idag og tror du ikke det var en gravid der da, og da merker jeg at jeg blir så misunnelig, ser på magen hennes hele tiden. Også tenker jeg at fader hvorfor har vi ikke hatt mer sex denne pp for å ha større sjanse. Blir så frustrert jeg. Jeg har jo sagt til meg selv at jeg skal ikke teste osv, men nå tror jeg at jeg skal bestille meg noen sånne el-tester. Jeg vet jo ikke om jeg har el engang, det kan jo hende at jeg ikke har det. Og kanskje jeg skal teste da for å få det bevist? Rart hvordan man blir så desperat, og frustrert.
Ekornmamman Skrevet 10. oktober 2009 #23 Skrevet 10. oktober 2009 Hei jenter, da har jeg altså kapitulert (dvs opprettet profil) og slutter meg herved til denne supre gruppen av kommende gravide mager Er inne i 4.pp og må innrømme at jeg smuglest mer og mer i forumet de siste ukene. Tenkte i utgangspunktet det var best å holde seg unna BiM for å unngå at babytankene går helt til hodet på meg, men jeg kjenner meg innmari godt igjen i det du beskriver over her fabulously... Så innser altså at det er like greit å innrømme både overfor meg selv og dere at "jeg vil ha baby, NÅ!" Har et 07-barn fra før og ble da gravid til tross for "sikker periode", svinghopping samt at jeg ikke hadde hatt fått tilbake mensen etter jeg slutta på p-piller 10mnd tidligere, så jeg innbilte meg at å lage barn var peace of cake for oss! (Minner meg selv på at vi ærlig talt ikke har prøvd så veldig lenge enda..) Fatt mot jenter, vi prates
Mai-mamma Skrevet 11. oktober 2009 #24 Skrevet 11. oktober 2009 hei alle sammen. da havnet jeg i denne gruppen jeg også. hadde SA 27. september, og har hørt at det kan ta litt tid før syklusen kommer i gang igjen, så ble veldig overrasket og glad på fredag da jeg testet positiv på EL-test.. prøver å ikke tenke så mye på prøvingen og lignende, men det er lettere sagt enn gjort... håper det klaffer for oss alle denne mnd.. snakkes
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 11. oktober 2009 #25 Skrevet 11. oktober 2009 Hei! Da er vi igang med 1pp på nr.2 ) Kjenner at jeg har litt blandede følelser ..men tror og håper at alt kommer til å gå bra! IKM er ca 23.oktober.(siste mens var 23.september.) Har hatt litt lang syklus etter fødsel i 2008... Lykke til alle sammen, klem fra DollyD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå