Mamman til M&E Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Lillegutt er 9 mnd nå og jeg har en på 2 1/2 år, føler nesten at jeg ikke har jobbet på 21/2 år da jeg var en del sykemeldt på slutten med den minste. Nå kjenner jeg at jeg gleder meg til å begyne på jobb igjen g at pappan skal være hjemme med han. Kjeder meg faktisk litt nå. Skal først på en 4 ukers ferie til varmere strøk og så er det jobb igjen på meg :-)
Gjest Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Jeg skjønner deg godt! Selv om jeg jobbet helt til permisjonen begynte og pappan tok over permen da snuppa var 8,5 mnd - så gledet jeg meg til å begynne på jobb igjen. Nå har jeg jobbet i snart 6 uker, og lengter tilbake til permen;) Hehe... Neida, jeg stortrives tilbake i hverdagen, men kjenner på tidsklemma iblant og synes jeg får for lite tid sammen med snuppa. Men sånn er det vel. Jeg skal ha permisjon fra midten av november og til hun begynner i barnehage i januar også - så har det å se frem til:)
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Jeg har begynt å jobbe igjen nå,mens pappan har perm. Er litt rart å gå hjemmefra,men når jeg først kommer på jobb syns jeg det er veldig godt å få brukt hjernen litt igjen Lille snupp er straks 11mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå