CV 12 Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Har hosta på meg ribbebeinsbrot og er 4 dager øve termin. Off eg klarar jo ikkje å presse ut babyen no...kva gjer eg?? Kan eg forlange keisersnitt tru?? E so sliten og leie. Skal ti jordmor i dag, spent på å høyre kva ho seier. Litt syteinnlegg:) Ha vel litt lov no, gleda meg ti dette er over no:)
md71#mamma# Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 fortell hvordan dt gikk. Tror selv jeg har ribbeinsbrudd, og lurer også på hva man kan forvente. Lykke til
Candy girrrl Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Huff. Utrolig uflaks! Har fem dager til termin og tror det røk et ribbebein i går her og. Har en sterkt stigende smerte. Har ekstrem hoste. Ligger å hoster til jeg spyr dag og natt nå. Trodde det verste var søvnmangelen. Men føde med ribbebeinsbrudd er ille.. Gi en lyd hva jordmora sier. Tipper det ikke er behahelug med keisersnitt heller..
CV 12 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2009 Uff uff, ha nettopp vert hos jordmor. Ho såg at smertene mine var voldsomme. Men keisersnitt var sjølvsagt ikkje til å anbefale, forståeleg nok. Ho snakka lenge med gynokolgen om evt igangsetting, men da vil han sjølvsagt ikkje gjere før det har gått 10 dagar, ARG!!!!!!!!!!!!!!!! Siden alt tyder på at babyen har det bra, og det har den jo. Men kva med MEG, eg har det pyton...Kunne ta paracet 4 ganger dagleg, men so lenge eg tek om kvelden og prøve å få slappe av om natta helde det før meg. So e da berre å håpe atte da snart skjer, skal på kontroll fredag. For tamken på å presse no e iallefall skremmendes. Eg og har hosta i 3 veker no, var til legen forrige mandag, men ikkje va da noko lungebetennelse. Berre infeksjon, og fekk ikkje hoste saft. Men på søndag var eg igjen til legen , for da rauk ribbebeinet mitt, fekk da hostesaft Coselan som eg kunne ta om kvelden, den var fantastisk. Godt irritert for at eg ikkje fekk den første gangen, da hadde kanskje ribbebeinet mitt vore oki. So anbefaler deg å få den hostesaften, jordmor gav og klar signal før den. So skaffe den fort, vi treng kreftene til fødsel.
Candy girrrl Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 Så du fikk Cosylan altså. Synd du fikk den for seint.. Hvis jeg ikke husker feil så blir jo ribbebeinsbrudd vondere og vondere i 7-10 dager før det bli bedre. Så da burde de ha satt deg i gang nå! Hvor har du brudd? Jeg har ganske høyt oppe. Snakk om dårlig timing. Bebisene får vel hjernerystelse av den hostinga. Håper hosten din blir bedre nå da. Har du hatt det i tre uker skulle det roet seg snart. God bedring!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå