Gå til innhold

Vanlig med en del nedpress allerede i uke 31? :\

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er snart 31 uker. Er 30+5 idag, å i det siste har jeg hatt en del nedpress! Men ikke noen vonde kynnere, bare at magen strammer seg veldig å slikt, men er ikke noe vondt! Kjæresten sa at jeg skulle si ifra til JM om det var en del nedpress, men vet ikke jeg... Har jo ikke vondt noe sted, skal til JM 29. Tenkte å ta det opp da, å kanskje få henne til å sjekke hvordan ståa er der nede! Blir begymret om det er noen åpning... Er også plaget med veldig mye utflod.

Noen som har hatt det slik å mye nedpress så tidlig?? Magen er også veldig lav.. Er forresten 2gangs fødende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg.... vil så gjerne høre noen erfaringer =)

Skrevet

Jeg hadde mye nedpress i uke 31-32. Men det ga seg etter noen dager. Er i uke 36 nå og har ikke nedpress nå.

Skrevet

Okei.. For dette har vedvart i noen uker nå skjønner du! Får håpe det gir seg :o)

Skrevet

Jeg hadde ubehagelig mye nedpress uke 30 og 31. Har ikke nedpress nå i uke 34.

Når det kommer til utflod er du ikke alene. Det er helt utrolig så mye som renner ut om dagen. Lite artig :)

Skrevet

Godt å høre det ikke bare er jeg som er plaget med utflod,hehe.. Vært det hele svangerskapet. Men er litt værre noen dager enn andre! Blæ... Det er ikke noe særlig :P

Skrevet

Dette svangerskapet har jeg hatt masse nedpress og kynnere. en del flergangsfødende kan visst ha det sånn. Ville sjekka hvis jeg var deg, dumt å la det være. Men hos meg konkluderte de med at det var bare noen som hadde det sånn.

Se på den lyse siden av det, det skal visstnok gi greiere fødsler fordi kroppen på et vis gjør seg klar.

Skrevet

Har hatt nedpress i et par mnd nå, og fikk høre av jordmor at det er ganske vanlig hos flergangsfødende. Men utrolig plagsomt er det uansett. Er 3. gangs i uke 34.

Skrevet

Ok. JM sa til meg at så lenge jeg ikke hadde noen vonde tak som kom litt regelmessig så var hun ikke bekymret enda. Jenta mi kom 3uker å 4 dager før tiden, så blir fulgt opp ganske nøye denne gangen(hun ble født med mange skavanger å er utviklingshemet derfor blir vi fulgt opp nøye...)! Å fikk beskjed om å si ifra hvis jeg var veldig plaget med nedpress. Men føler ikke det er farlig enda for jeg har ikke noe vonde kynnere! Så jeg skal se ann noen dager,så får jeg heller ringe ;) Skal tilbake til JM 29/9 så skal ta det opp da også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...