Gå til innhold

hva hadde du gjort ???

....mammatilto... :)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei veninne som venter barn i oktober. Hun er veldig koselig,men etter at jeg har flytter ca30mil så hører jeg ikke noe fra henne,kanskje et par sms i mnd. Men når hun ble gravid då hagglet sms'ene inn og hun lurte på om jeg hadde baby klær jeg kunne låne henne. eg synest dette er ganske frekt da hun aldri kan ringe meg eller når eg ringer så har hun ikke tid til og snakke med meg, det er liksom et eller annet heile tiden. Jeg sa nei at på det med klærne da jeg ikke er ferdig med barn selv enda noe hun ble fornerma for, men sa at jeg kunne låne henne en bæresæle til barnet. Nå finner jeg den ikke igjen og mannen min mener at jeg ikke skal låne den bort pga at den koste ganske mange penger. Hva skal jeg gjøre ?? Er ganske forvirret ....

Hva hadde du ville gjort ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel jeg hadde sakt som sant er at "dessverre, utsyr koster masse penger, så inntil jeg er ferdig med alle barna jeg skal ha låner eller gir jeg ikke bort noe. Ike engang til nære familie"

Ang. bæreselen så er det bare å si at den finner du ikke i farten. Vet den ligger i en av babykassene, men fant den ikke i farten.

Skrevet

Jeg hadde nok bare sagt at jeg ikke fant bæreselen om du ikke finner den. Hadde nok ikke lett så lenge etter den pga henne.

Og jeg hadde sendt sms når hun fikk barnet og en gave i posten.

Skrevet

Jeg hadde garantert sagt det rett ut.. "synes du ikke det føles litt merkelig selv at du aldri gidder å ta kontakt eller har tid til å snakke med meg ellers -men, nå som du trenger forskjellig utstyr er det greit å spørre meg? Jeg har lyst å beholde deg som venninne (om du har det da?), men da synes jeg at jeg skylder deg å si at dette plager meg litt, istedenfor å gå å irritere meg over det. Det er jo ikke noe godt utgangspunkt for et videre vennskap"

Responsen hennes vil jo være ganske grei indikator på det videre utfallet mtp å låne bort utstyr...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...