Gå til innhold

Når er det vanlig at babyer gulper mindre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Førstemann var ingen gulper, så jeg er helt blank:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ga det seg sånn rundt 6mnd, og han var oppe i 2 måltider fast føde for dag. Sliter litt med oppstøt enda, men sjelden det kommer ut, han svelger det liksom ned igjen

Skrevet

Eldstemann her holdt på til han var ca 8 mnd. Minstemann er nå 6 mnd og det har begynt å gi seg litt til ham nå. Tror det varierer veldig! Men du verden som vi får vaska klær mens det står på....

Skrevet

Ha ha:) Ja, syns ikke jeg gjør annet enn å vaske klær for tida jeg:) Håpa det skulle gi seg ved 3 mnd alder jeg, overoptimistisk skjønner jeg:)

Skrevet

Her har det begynt å gi seg nå og han er snart 8mnd..:) Dersom det kommer noe nå er det pga klumper ol i maten.

Skrevet

Her roet det seg etter 3-4 mndr. Snuppa gulpet ikke bare, da. Hun spydde etter nesten hvert måltid når hun skulle rape. Slitsomt.

Skrevet

førstemann her var en skikkelig gulper og det varte til han var rundt 7 mnd..

Hvordan går det med kolikken til jenta?

hjelper behandlingen?

Skrevet

Ja, noen dager kommer det jo nesten mer opp enn det går ned her da.. He he:)

Dipsy: kolikken har roet seg. Hun er nå bare urolig på kveldstid, mellom 18 og 21 som regel og ikke hele tiden. Så da regner jeg med hun er mer som en normal baby:) Det er kjempefint! :)

Hvordan går det med dere?

Skrevet

Så bra det går bedre:) godt det fins behandlinger!!

Her går det bare bra,lillegutt er stort sett grei.Har også urolige perioder på kveldstid men sover heldigvis godt på natta:)

Har snart vært 14 dager alene med barna siden mannen er i nordsjøen å må si jeg kjenner jeg har en ekstra nå og at jeg er sliten.

Han kommer hjem på fredag så da er han hjemme 4 uker så det ser jeg virkelig frem til:)

Skrevet

Ja, er kjempebra at hun ble roligere. Holdt på å klikke en stund der...

ja, de fleste babyer er vel litt urolige på kvelden:)

Skjønner godt at det er tøft med alle tre alene når han er ute. Du er flink som klarer det. Jeg hadde nok ikke klart det (men jeg har ikke lappen heller, det hjelper kanskje med de praktiske tingene). Å ha mannen 4 uker hjemme høres jo deilig ut. :) Da må dere kose dere:)

Skrevet

Mener jeg merka en markant bedring rundt 5-6mnd. Kommer fortsatt litt innimellom, og spesielt hvis det er lenge siden han har bæsja (!?!?), men nå har jeg rukket å bli så urutinert allerede at gulpekluten alltid er for langt borte *sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...