Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 I barnehagen barnet mitt går i blir det aldri pusset opp.. Altså, barnehagen er i kjelleretasjen i eieren sitt hus. Her om dagen så jeg sopp som vokste seg oppover veggene i gangen der ungene har klærne sine. Der rakk meg til over hodet og han vasket det bare vekk (det gjorde han sist det dukket opp også) Ytterdør og vinduer skulle vært skiftet ut for mange år siden (det snør inn i gangen om vinteren og vinduene er av morknet rundt kanten slik at det ikke finnes isolering igjen) Gulvene er heller ikke isolert, så ungene som krabber på rundt der blir fort syke med forkjølelse. Jeg har tatt opp flere av problemene flere ganger, men ingenting blir gjort! Skal ikke statsstøtten som de får gå til blant annet opppussing og vedlikehold?? Kjenner jeg blir litt motløs, jeg kan alltids ta barnet mitt ut fra denne barnehagen men det er jo mange andre barn som går der hver dag Kan jeg kontakte noen anonymt og få de til å ta en sjekk? hvem kontakter jeg da isåfall? Setter pris på svar her!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Kontakt kommunen, det er jo de som styrer med godkjenninger, støtte osv. Dette høres helt uakseptabelt ut, og helt ærlig så skjønner jeg ikke at noen gidder å ha barna sine på et sånt sted. Det er helseskadelig!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Synes selv det er helt uakseptabelt, men vi har ikke hatt barnet vårt der så lenge og visste ikke at det stod så ille til.. Vi er kjempeglad i de ansatte som jo prøver alt de kan for å gjøre ting bedre, men de kommer ingen vei med sjefen som sitter på pengene. Statsstøtten ser vi at går til eier og hans familie, han kjøper leker til barnehagen men der stopper det.. Tror nok det er mange som ikke tør å ta det opp med eier, han kan være svært vanskelig å prate med. Hvilket kontor innen kommunen tar man kontakt med??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå