Gå til innhold

Endelig kommet til termin!

KnockedUp har født ei lita pie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var endelig termindatoen kommet, og nå er det bare å smøre seg med tålmodighet til den lille vil komme ut og hilse på mamma`n og pappa`n sin!:)

Gleder oss kjempemasse begge to her!

Det som er mest slitsomt er alle de tusenvis av meldingene som kommer inn i løpe av en dag.. "Har det ikke skjedd enda?" "Venter i spenning" "Må si fra når det skjer noe ja" "Har det skjedd noe?" til og med "Hvordan går det?" og "Tenker på deg" er slitsomt å få... Høres kanskje sytete ut, men det er absolutt ikke ondt ment!

Blir veldig glad for at det er sååå mange som bryr seg og tenker på meg, men det blir sååå ekstra slitsomt å gå vente på at det skal skje noe.. Har hele tiden innstilt meg på at jeg må gå på overtid, men for hver dag som går blir jeg bare mer og mer lei (ute å egentlig være lei) bare på grunn av at det er så mange som spør, og det er slitsomt å hele tiden måtte "skuffe" de med at "Nei her har det ikke skjedd noe gitt".. Hehe...

Jaja den lille kommer når den kommer, hverken før eller etter! Så nå er det vel bare å nyte de siste dagene med fred og ro i heimen før hverdagen snus helt på hodet:)

Håper alle andre har det bra her inne!!

Stor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, sier man gratulerer med å komme til termin?? Hvertfall er det jo en litt stor dag!! Og da er det jo ikke lenge til du har bebis i armene heller! Nyt freden, snart er det over;-)

Og skriv ut felles melding: jeg lover å gi beskjed når det skjer noe!!!!!

Skrevet

Ikke så mye trøst kanskje men da er det umulig lenge før du er ferdig!

Jeg får ingen tlf heldigvis, tror de er litt redd for å ringe eller melde..hehe. Jeg kjeder meg på dagen og ringer selv til mamma og søstersen "skal du føde nå?" er det første de sier når de tar tlf. Øh, nei, vil bare prate jeg..hehe.

Skjønner at det er slitsomt med mange tlf og meldinger om dagen. Du får gi beskjed om at du sier fra selv hvis noe skulle skje!

Snart er ikke natten din lenger, så du får nyte de siste dagene så godt du kan:)

Gjest eelis+guttespire *høygravid*
Skrevet

Hehe, så fint å se at dere andre også har engasjerte venner og familie! Hver gang jeg ringer noen er det liksom sånn "Eh.. Ringer du bare for å høre hva jeg gjør?" med skuffet stemme ;-))

Men nei, vi får bare nyten den tiden vi har igjen, for plutselig er vi foreldre, og da blir ingen ting sånn som det var! Morsom tanke :-)

Skrevet

Eg og har termin i dag! Har gitt teikn på facebook at eg er her enda, så mykje mas blir d ik via mob heldigvis! Men på butikken får ein jo spørsmål om det ikkje er på tide no. Ellers blir det nok vertfall 23.09 før me har ho her verkar det som;O)

Skrevet

Hehe, ja blir nåkk hvertfall 23 før det kommer noe her også!! Tar alt som kommer før en skal settes i gang med et stort smil!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...