(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Fra i går kveld kl 10 og ca frem til 01 hadde jeg ganske regelmessige rier (kan ikke ha vært kynnere for de var vonde, ble helt annpusten) med ca 25 min mellomrom og som varte rundt 30 sekunder. Men så ga det seg liksom.. Er dette vanlig når de først har blitt regelmessige? Hadde dette noen effekt mon tro? Er i uke 40..
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Jeg har ikke født før, så jeg har ikke peiling, men hva jeg har lest og hørt fra andre kan kynnere være vonde og regelmessige. Er det ordentlige rier så vil det øke i smerte og de vil komme hyppigere (men fortsatt regelmessig). Men kan sikkert være maserier, ikke usannsynlig at noe er på gang hvis du er i uke 40
(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 22. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2009 Takk for svar:-) Er vel bare til å vente å se hva som skjer videre.. Blir liksom ikke helt vant til det at en aldri vet når ting setter igang.. Litt frustrerende..Lykke til forresten, ser du er fødeklar du og!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Ja, jeg er fødeklar, men fortsatt 18 dager igjen til termin:) Lykke til, til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå